به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرّضا (ع) مسابقه کتابخوانی در شهر زرین آباد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کرامت آسمانی در ایجرودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ؛به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود، پیشکاری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود در این خصوص گفت: این دهه فرصت مناسبی است برای معرفی زندگینامه، سیره و معارف رضوی است تا بتوانیم از زندگی ائمه معصومین و دریای معرفت آنان بهره جوییم.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این مسابقه را تعمیق شناخت شهروندان از الگو‌های دینی، آشنایی هر چه بیشتر با روحیه کرامت و بخشندگی و ترغیب فرهنگ مطالعه در بین عموم مردم خصوصاً نسل جوان امروز عنوان نمود و افزود: انتقال پیام­‌های دینی و آشنایی مردم با سیره زندگی ائمه­ اطهار (ع) در قالب جذاب مانند مسابقات از شیوه‌های مؤثر کار فرهنگی است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه و دریافت سئوالات و فرم پاسخ نامه مربوطه تا بیست و چهارم تیرماه سال جاری به دبیرخانه این اداره مراجعه و به برندگان این مسابقه به قید قرعه و به رسم یاد بود هدایایی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر

مسابقه کتابخوانی در شهر زرین آباد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.