مسئولان فدراسیون فوتبال امشب جلسه ای را با مدیران شرکت آل اشپورت برگزار کردند.

جلسه شبانه مسئولان فدراسیون فوتبال با مدیران آل اشپورتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باوجود اینکه قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آلمانی آدیداس پس از جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا به اتمام رسید و این شرکت معتبر تولید کننده البسه ورزشی دیگر حاضر به ادامه همکاری اش با فدراسیون ایران برای تامین لباس‌های تیم ملی نشد، اما این‌تیم در نخستین اردوی خود با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی و ۲ بازی دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی بار دیگر از لباس‌های آدیداس که در انبار فدراسیون فوتبال موجود است استفاده کرد.

البته فدراسیون فوتبال در هفته‌های اخیر تلاش زیادی برای امضاء قرارداد با شرکتی جدید برای تامین البسه تیم ملی انجام داده و از آنجاییکه طبق برنامه مهدی تاج و همکارانش قرار است تمام تیم‌های ملی کشورمان از لباس‌های متحد الشکل یک شرکت مشخص استفاده کنند مسئولان فدراسیون با شرکت‌های مختلفی وارد مذاکره شده اند.

یکی از این شرکت‌های طرف مذاکره با فدراسیون فوتبال، آل اشپورت است. شرکت آلمانی که در جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های ۲۰۱۵ هم لباس‌های تیم ملی را تولید می‌کرد و هم اکنون هم فدراسیون فوتبال برای لباس‌های تیم امید از تولیدی‌های این شرکت آلمانی استفاده می‌کنند.

مسئولان آل اشپورت که در روز‌های اخیر مذاکرات متعددی با مدیران فدراسیون انجام داده بودند امشب هم با آن‌ها جلسه طولانی داشتند و قرار است درصورت فراهم شدن شرایط و برگزاری جلسات بعدی در روز‌های آتی این شرکت با فدراسیون قرارداد همکاری امضاء کند.

با این وجود احتمال دارد تیم ملی در اردوی آتی اش که از ۱۹ تا ۲۴ تیر در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود از لباس‌های آل اشپورت بهره بگیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار