استاندار خوزستان گفت: مدیرانی که به سرمایه گذار و بخش خصوصی اهمیت نمی‌دهند و نیاز و اولویت مملکت را تشخیص نمی‌دهند باید کنار بروند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: یکی از دلایلی که استان خوزستان از نظر بهبود فضای کسب و کار مشکل دارد این است که اهتمام لازم برای حل مشکلات بخش خصوصی وجود ندارد و مدیران تنها پشت میز نشسته‌اند تا بخش خصوصی به دنبال آن‌ها بیاید.

وی افزود: تعارفات مرسوم باید کنار گذاشته شود و مدیرانی که به سرمایه گذار و بخش خصوصی محل نمی‌گذارند و اهمیت نمی‌دهند و نیاز و اولویت مملکت را تشخیص نمی‌دهند باید کنار بروند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: گاهی اوقات سرمایه گذاران بخش خصوصی من را برای دیدن مدیران مختلف استان واسطه می‌کنند و می‌گویند که به رغم دوندگی‌های مختلف نتوانسته‌اند مدیر مربوطه را ملاقات کنند.

شریعتی بیان داشت: ایراد ما در انتصابات مدیران دولتی در خوزستان آن است که مدیران را انتخاب می‌کنیم که تنها در حوزه داخلی مجموعه خود تخصص دارند و مدیر مربوطه باید بتواند خود را با شرایط استان تطبیق دهد و گره‌ای در روند توسعه استان ایجاد نکند، بلکه گره گشا باشد.

استاندار خوزستان بیان کرد:  نگاه مدیران در سرمایه گذاری بخش خصوصی باید نگاهی بلند مدت و معطوف به آینده باشد و نباید منافع بلند مدت استان را فدای منافع زودگذر کرد و باید نسبت به آثار دستورات و تصمیمات و بخش نامه‌ها بر جامعه و شرایط اقتصادی و بخش خصوصی توجه لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: این روند باید اصلاح شود و مدیرانی که در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی حضور پیدا نکنند موضوع به وزیر مربوطه آن‌ها اطلاع داده و با آن‌ها برخورد می‌شود.

شریعتی در پایان گفت: اگر این روند اصلاح شود که حضور آن‌ها در جلسات مؤثر باشد وگرنه در غیر این صورت استان به آن‌ها نیازی ندارد.

انتهای پیام/م

توجه به حل مشکلات کسب و کار در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.