شهرداری اهواز با 3 شرکت چینی، فرانسوی و ایتالیایی تفاهم نامه هایی برای ساخت مجتمع های تجاری، شهربازی، ساخت پل، توسعه مترو و پارک آبی منعقد نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد هادی قنوات، عضو شورای اسلامی شهر اهواز در مراسم انعقاد تفاهم نامه با سرمایه گذاران خارجی در هتل نیشکر اهواز، اقتصاد خوزستان را دولتی عنوان کرد و اظهار داشت: لازم است با تعریف بسته های حمایتی، سرمایه گذاران را به حضور در خوزستان و به ویژه شهر اهواز ترغیب نماییم.

وی یکی از دغدغه های اصلی شورای اسلامی شهر اهواز را ایجاد زمینه لازم برای حضور سرمایه گذاران خارجی عنوان و تصریح کرد: به همین منظور کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورا برای تسهیل این امر تشکیل شد.

قنوات بر بهبود فضای کسب و کار طبق برنامه ششم توسعه تاکید کرد و اذعان داشت: ازالزامی است مسئولان مربوطه و به ویژه نمایندگان قوانین بیمه، مالیات و قانون کار را برای ورود سرمایه گذران تسهیل نمایند.

امیر صفی خانی، رییس سازمان مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری شهرداری اهواز با اشاره به برگزاری تالارهای گفتگو برای رایزنی با سرمایه گذاران بیان کرد: در یکی از میزهای گفتگو با شرکت چینی Crec برای راه اندازی خط دوم مترو اهواز توافقاتی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی و تکمیل خط دوم متروی اهواز نیازمند عزم استانی است افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان در بحث تضمین این پروژه همکاری بیش تری نشان دهند.

صفی خانی، مدیریت پسماند، احداث پارک ها، گردشگری، شهر هوشمند، ساخت مجتمع های تجاری و توقفگاه های طبقاتی را از دیگر محورهای مورد گفتگو عنوان کرد.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه ها با شرکت فرانسوی هایپر مارکت های ماف پارس، شرکت ایتالیایی سارتوری، شرکت چینی Crec منعقد گردید.

انتهای پیام/گ

انعقاد تفاهم نامه با سرمایه گذاران خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.