مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه محمد رسول(ص) گفت: سرنگونی پهباد آمریکایی در آسمان ایران اسلامی نشان از عزت و قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام عباس حاجی پور مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه محمد رسول(ص) در نشست بصیرتی و اعتقادی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، گفت: مهم‌ترین عامل بازدارنده در مقابل خواسته‌های نامشروع غرب قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح ایران اسلامی است که شبانه‌روز از مرز‌ها به‌ویژه آب‌های نیلگون خلیج‌فارس حفاظت و حراست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طراحی دشمنان در عرصه سیاست خارجی دیپلماسی فریب است، افزود: راهبرد دشمنان در مقابل ایران اهداف خواسته‌های شوم آنان است که با هوشیاری مقام عظامی ولایت، سپاه، بسیجیان و دیگر نیروهای مسلح همیشه درصحنه و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کند.

حجت‌الاسلام حاجی پور ادامه داد: چند کشور اروپایی با تقسیم‌کار در فضای بین‌المللی رویکرد فشار و تطمیع را برای رسیدن به نتایج دلخواه خود انتخاب کرده و در این راستا مقام معظم رهبری در فضای کنونی سیاست خارجی ما را در مقابل آمریکا و اروپا به‌خوبی ترسیم فرموده‌اند که نشان از مقاومت، ایثار و پایداری در مقابل خواسته‌های نامشروع دشمنان است.

وی بیان کرد: اروپایی‌های بدون اجازه شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار قادر به آب خوردن نیستند و در این راستا با حربه و دسیسه‌های مختلف سعی در کشاندن ایران پشت میز مذاکره کرده و نیز برای کوتاه آمدن کشورمان در مسائل مختلف دفاعی و منطقه‌ای از هر نوع ابزاری استفاده می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه محمد رسول(ص) تصریح کرد: ایران اسلامی هرگز فریب دشمنان قسم‌خورده را نمی‌خورد و با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت آماده دفاع ازسر زمین اسلامی است.
انتهای پیام/م

نشست بصیرتی و اعتقادی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز

برچسب ها: سپاه ، نیروی مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار