فرمانده سپاه فجر فارس گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و گروه‌های تروریستی در منطقه بصورت لحظه به لحظه رصد می‌شود و پاسخ نیرو‌های مسلح به هرگونه تهدید یک پاسخ قاطع و کوبنده خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در دیدار با پیشکسوتان نیرو‌های مسلح با بیان اینکه تجربه‌های پیشکسوتان بخصوص در دوران دفاع مقدس الگو و شاخص حرکت برای نیرو‌های جوان است، گفت: نیروی انسانی مومن، ولایتمدار و انقلابی یکی از شاخصه‌های برتری نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نیرو‌های نظامی در جهان است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مدیران جوان از دانش و تجربه پیشکسوتان در تدوین برنامه‌ها و طراحی راهبردها، گفت: روحیه جهادی، اتکای به توان داخلی و تفکر و اقدام انقلابی از جمله عوامل اصلی موفقیت نیرو‌های مسلح کشور در انجام ماموریت هاست.

فرمانده سپاه فجر افزود: نیرو‌های مسلح کشور از نظر ساخت تجهیزات و سلاح‌های دفاعی و بهره گیری از فناوری روز به خودکفایی رسیده اند و نیرو‌های نخبه و جوان در زمینه علم و فناوری دفاعی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته اند.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند، گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و گروه‌های تروریستی در منطقه بصورت لحظه به لحظه رصد می‌شود و پاسخ نیرو‌های مسلح به هرگونه تهدید یک پاسخ قاطع و کوبنده خواهد بود.
انتهای پیام/م

دیدار فرمانده سپاه فجر با پیشکسوتان نیرو‌های مسلح

برچسب ها: سپاه ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار