به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحاشیه تمرین تیمش در جمع خبرنگاران بیان کرد: خیلی خوشحالم که در خدمت تیم پرسپولیس حضور دارم و از کاری که انجام می‌دهم، راضی هستم. روحیه شاد و پرانرژی در پرسپولیس می‌بینم و امکانات اینجا بسیار خوب است و در این زمینه راضی هستم.

شانس‌مان را برای چهارمین قهرمانی پی در پی امتحان می‌کنیم، اما کارمان بسیار سخت است

او افزود: هر موقع که با باشگاه‌های بزرگ کار کردم، توانستم آن تیم را قهرمان کنم و موقعی که در باشگاه‌های کوچک کار کردم شاید نتوانستم نتیجه لازم را کسب کنم، اما در تیم‌های بزرگ توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و نیاز به زمان دارم. ما شانس‌مان را برای چهارمین قهرمانی پی در پی امتحان می‌کنیم، اما کارمان بسیار سخت است.

به بازی تهاجمی علاقه دارم

کالدرون ادامه داد: من تلاش می‌کنم برداشتی که از فوتبال پس از ۴۵ سال کسب کردم را ارائه دهم. یک روح آرژانتینی در فوتبال من وجود دارد و به بازی تهاجمی علاقه دارم و تفکرات خودم را تهاجمی و حمله‌ای می‌دانم، اما تیم باید بالانس لازم را داشته باشد و فوتبال را خوب بازی کند. تیم باید کلین شیت هم داشته باشد که نکته مهمی است.

تا حالا هیچ لیستی به باشگاه نداده‌ام و فهرست ما کامل است

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه لیست مازاد را در اختیار مدیران این تیم قرارداد، خاطرنشان کرد: تا حالا هیچ لیستی به باشگاه نداده‌ام و فهرست ما کامل است. اگر قرار باشد کسی بیاید، باید در ترکیب بازیکنان یک نفر خالی شود، اما نمی‌دانم چه پیش می‌آید. اگر قرار باشد یک بازیکن بزرگ به تیم بیاید باید یک بازیکن از تیم خارج شود و اگر قرار باشد یک بازیکن زیر ۲۳ سال به پرسپولیس بیاید، باید از لیست جوانان یک بازیکن خارج شود.

تا به حال با تمام بازیکنان پرسپولیس رابطه خوبی برقرار کرده‌ام

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود با بازیکنان بزرگسال این تیم مثل سید جلال حسینی، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه ارتباط برقرار نکرده است، اظهار کرد: من تا به حال با تمام بازیکنان پرسپولیس رابطه خوبی برقرار کرده‌ام و نمی‌دانم چرا این سوال را از من می‌پرسید؟

به تیمم اعتماد کامل دارم

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره برنامه اش برای حضور پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم پیش برویم و قهرمانی را تکرار کنیم. پرسپولیس سه بار قهرمان لیگ برتر شده و کار برای برای چهارمین بار سخت است، اما به تیمم اعتماد کامل دارم.

فقط نام ولاسکو را شنیده ام

کالدرون در خصوص مشاوره اش با ولاسکو برای حضور در ایران گفت: نمی‌دانم منظورتان کدام ولاسکو است و من فقط نام او را شنیده ام.

نظر مثبتی درباره جذب بازیکن ازبکستانی ندارم

وی در مورد جذب رضا شکاری و مهاجم ازبکستانی خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی شده، اما من نظر مثبتی درباره جذب بازیکن ازبکستانی ندارم.

برانکو کار عالی انجام داد

کالدرون درباه اینکه برانکو پرسپولیس را به اوج رساند و جانشینی او کار سختی است، گفت: این موضوع مسئولیت بزرگی به همراه دارد. برانکو کار عالی انجام داد و همانطور که گفتم قهرمانی سخت‌تر می‌شود، اما به تیمم اعتماد کامل دارم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد مقایسه بین مسی و مارادونا بیان کرد: به نظرم هر ۲ بازیکن در مقطعی جزو بهترین‌های دنیا بودند و هستند.


بیشتر بخوانید:

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس معرفی شد

تنوع تمرینات و آمادگی بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر هفته

برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها در هفته آینده


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جان
۲۳:۴۵ ۱۵ تير ۱۳۹۸
اقاي كالدرون اصلا نگران چهارمين قهرماني و الي ......نباش از همه جهت پشتيباني ميشي ، مه و خورشيد و فلك در كارند. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۶ تير ۱۳۹۸
از الان دارید بهانه برای نتیجه نگرفتن استراماچونی رو جور میکنیداااا باشه شما دلتونو به همین حرفای بی سر و ته خوش کنید پرسپولیسم بدون توجه به این بهانه ها میره واسه چهارمین قهرمانی
آخرین اخبار