به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمد نبی نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: کالدرون وقتی به ایران آمد از کمپ کردان کرج بازدید کرد،  در آن زمان چون تیم فوتبال سپاهان اصفهان زودتر از ما در آنجا اردو برگزار کرده بود، از لحاظ اخلاقی کار درستی نبود که بخواهیم تمرینات را در آن مکان برگزار کنیم و تصمیم گرفتیم اردوی خارجی را برای تیم تدارک ببینیم.

او در ادامه افزود: قرار است این اردو در نزدیکی یکی از شهر‌های استانبول ترکیه که از لحاظ آب و هوایی در جای خوبی قرار دارد برگزار شود.

کالدرون نسبت به سایر گزینه ها در شرایط بهتری قرار داشت

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌هایی که با مربیان دیگری که به غیر از کالدرون انجام داده بوند بیان داشت: ما با ۵ گزینه در استانبول مذاکراتی را برگزار کردیم، هر کدارم از این جلسات حدود پنج ساعت به طول انجامید و در پایان با کالدرون به توافق رسیدیم، زیرا هم از لحاظ رقم قرارداد و هم از لحاظ نوع کیفیت این مربی نسبت به سایر گزینه ها شرایط بهتری داشت.

کالدرون تمام تلاش خود را نیز خواهد کرد تا پرسپولیس را در لیگ قهرمان کند

نبی در مورد این که آیا کالدرون قول قهرمانی به تیم داده است و اینکه آیا می‌تواند دوباره این تیم را پس از ۳ دوره قهرمانی پشت سر هم به این موفقیت برساند افزود: به هر حال وی کار سختی دارد و پس از ۳ دوره قهرمانی پشت سر هم حفظ کردن این این عنوان کار بسیار سختی است. کالدرون تمام تلاش خود را نیز خواهد کرد تا پرسپولیس را در لیگ قهرمان کند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره تماشاگران این تیم گفت: تماشاگران ما جزء اولین تماشاگران دنیا هستند. حواشی در بین ۲ باشگاه تهرانی وجود دارد و هواداران استقلال و پرسپولیس باید صبوری کنند و زود تیم ها را به حاشیه نکشانند.

وکیل برانکو طی روز های آینده با نماینده پرسپولیس جلسه ای را برگزار خواهد کرد

وی درباره طلب برانکو از باشگاه پرسپولیس و تکلیف این سرمربی با این باشگاه افزود: برانکو، سال‌های زیادی در تیم زحمت کشیده است و با توافقاتی که با او داریم سعی می‌کنیم که این موضوع را حل کنیم. قرار است وکیل برانکو طی روز‌های آینده با وکیلی حقوقی و بین المللی باشگاه جلسه‌ای را برگزار کنند تا در آنجا با او به تفاهم دست پیدا کنیم.

وی در ادامه درباره رقم قرداد برانکو گفت: او تا الان ۶۰ درصد قرارداد خود را ردیافت کرده است هیئت مدیره فعلی حدود ۲ ماه پیش ۵۰۰ هزار یورو را به وی پرداخت کرده  و ۴۰ درصد قرارداد وی باقی مانده است که جزء مطالبات او از باشگاه است و ما در تلاش هستیم که با برانکو به توافقاتی دست پیدا کنیم.

بیرانوند از سه تیم خارجی پیشنهاد داشت اما در آخر تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند

نبی  درادامه درباره وضعیت بازیکنان از جمله علیرضا بیرانوند گفت: بعد از اردوی تیم ملی بیرانوند پس از استراحت ۱۰ روزه‌ای که داشت به باشگاه آمد و با صحبت‌هایی که او با مدیرعامل باشگاه داشت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند. بیرانوند از ۳ تیم خارجی پیشنهاداتی را داشت، اما در آخر تصمیم گرفت که در تیم بماند.

نبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت دیگر بازیکنان این تیم برای فصل بعد تصریح کرد: قرارداد‌هایی که بازیکنان ما در سال‌های گذشته با تیم بسته بودند به این گونه بود که این بازیکنان می‌توانستند به راحتی از تیم جدا شوند. در قراراد‌هایی که با شجاع خلیل زاده، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی بسته شده بود دقت کافی اعمال نشده بود و این بازیکنان از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد‌هایی نیز داشتند، اما با صحبت‌هایی که باشگاه با این بازیکنان داشت آن ها تصمیم گرفتند که امسال هم در تیم باقی بمانند و لیست ۱۸ نفره تیم ما تثبیت شده است.

سعی می‌کنیم  اشتباهی که برای طارمی به وجود آمد را در خصوص شکاری انجام ندهیم

وی درباره جذب رضا شکاری افزود: شکاری جز لیست زیر ۲۳ سال تیم ما است و ما با باشگاه ذوب آهن هماهنگ هستیم و سعی می‌کنیم اشتباهی که برای طارمی به وجود آمد را در خصوص شکاری انجام ندهیم. نبی عضو هیئت در مورد جذب مهاجم خارجی بیان اشت: کالدرون چند گزینه به مدیرعامل تیم پینشهاد داد و و در آخر یک نفر را انتخاب کرد و به باشگاه پیشنهاد داد. این بازیکن از بازیکنان خوب و ملی پوش آسیایی است که در حال صحبت و مذاکره با وی هستیم.

رضاییان با الشحانیه قرارداد داشت و نمی توانست به پرسپولیس بیاید/ طارمی با باشگاه خارجی قرارداد نبندد پرسپولیسی می شود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جذب رامین رضائیان و مهدی طارمی گفت: من با هر دوی این بازیکنان صحبت کردم و رضاییان خیلی دوست داشت که این فصل به پرسپولیس بیاید، اما چون با تیم الشحانیه قرارداد داشت نمی‌توانست به تیم ما اضافه شود و‌ی درباره طارمی افزود: مهدی طارمی هم درگیر عقد قرارداد با باشگاه دیگری است اگر با آن باشگاه به توافق دست پیدا نکند به ما اعلام کرد که دوست دارد به تیم اضافه شود.

محمد نبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره خصوصی سازی ۲ تیم استقلال و پرسپولیس که قرار است امسال این بستر ایجاد شود بیان داشت: پورحسینی مسئول خصوصی سازی در مصاحبه‌ای گفت که بستر این ۲ باشگاه برای خصوصی سازی آماده نیست. باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس که مال و اموالشان برای دولت است. اکنون استخوانی از این دو تیم باقی نمانده است و ما امیدواریم که این ۲ باشگاه هم در لیگ ایران و هم در لیگ آسیا موفق باشند،

نبی در پایان صحبت هایش درباره توقع باشگاه پرسپولیس از کالدرون بیان داشت: توقع ما از وی قهرمانی است، هواداران ما الان چیزی جز قهرمانی از کالدرون توقع ندارند و می‌خواهند که او تیم را دوباره به مقام قهرمانی برساند.


بیشتر بخوانید:

توضیحات سعید آذری و کارشناس حقوقی فوتبال در مورد انتقال رضا شکاری به پرسپولیس

برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها در هفته آینده

کالدرون هیچ لیست مازادی ارائه نکرده است


انتهای پیام/

اظهارات نبی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار