تمرین نوبت صبح امروز شنبه سرخپوشان در دو بخش؛ سالن وزنه و زمین چمن انجام شد. تنیس فوتبال یکی از بخش‌های تمرین بود که بازیکنان آن را با کُری‌خوانی دنبال می‌کردند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تمرین صبح امروز شنبه پرسپولیس پشت در‌های بسته و از ساعت ۱۰ آغاز شد. گابریل کالدرون به روال روز‌های گذشته چند ساعت زودتر در مجموعه و دفتر کار خود حاضر بود.

شروع تمرین در سالن بدنسازی بود که برای ۴۵ دقیقه به طول انجامید. هماهنگی گروه مربیان در این مدت کم، کاملا مشهود شده است. تمرین در سالن که مجموعه‌ای از برنامه‌ها را شامل می‌شد، ۴۵ دقیقه به طول انجامید و پس از آن بازیکنان وارد زمین شدند.

تمرین در زمین چمن در گروه‌های سه نفره آغاز شد. نفر اول پاس می‌داد، نفر دوم سانتر می‌کرد و نفر سوم ضربه نهایی را می‌زد.

در ادامه، بازیکنان در چهار گروه به تنیس فوتبال پرداختند. تمرینی که هم باعث فعالیت بدنی می‌شد و هم در حکم بازی بود تا هم تمرین مفرحی باشد و هم بازیکنان برای هم کُری بخوانند.

در تمرین امروز شایان مصلح در نوبت صبح فیزیوتراپی انجام داد و حمیدرضا طاهرخانی تحت نظر کادر پزشکی بود. تمرین پس از سرد کردن به پایان رسید.

سرمربی سرخپوشان در تمرین امروز به کار با وزنه پرداخت.

لازم به ذکر است؛ تمرین بعدازظهر امروز شنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید کاظمی و با حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

خلیلی: پرسپولیس یک مربی بزرگ روی نیمکت دارد/ کالدرون برای دیدار با هواداران اشتیاق زیادی دارد

کدام بازیکنان از پرسپولیس جدا می‌شوند؟ / خط قرمز کالدرون روی با تجربه ها؟

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس معرفی شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار