سرهنگ عبدالله حسنی گفت: چهار قاچاقچی مواد مخدر در پی کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان دستگیر شداند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در پی انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و پیگیری‌های ویژه از انتقال یک محموله مواد مخدر در استان کرمان مطلع شدند.

وی افزود: در اطلاعات تکمیلی پلیس مشخص شد، این محموله توسط شبکه‌ای سازمان‌یافته از قاچاقچیان یکی از روستا‌های این استان به شهرستان کرمان حمل می‌شود.

سرهنگ عبدالله حسنی ضمن اشاره به هماهنگی‌های لازم مأموران انتظامی در دو استان و طراحی عملیات مشترک در این راستا اشاره کرد و بیان کرد: یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در محور کرمان شناسایی و در اقدامی ضربتی توقیف و راننده با شلیک تیر هوایی دستگیر شد.

وی از کشف ۴۰۰ کیلو و ۲۳۵ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در این عملیات خبر داد و ابراز داشت: در این عملیات مأموران چهار قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودروی پراید و پیکان را نیز در همین خصوص توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان اضافه کرد: مبارزه و مقابله با پدیده شوم اعتیاد ازجمله اقدامات مهم که پلیس ناجا آن را در سرفصل‌های کاری خود قرار داده است که در این راستا با هرگونه قاچاق برخورد می‌کند.

انتهای پیام / م

محموله قاچاق مواد مخدری که به مقصد نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار