معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین گفت:دهه کرامت امسال با شعار خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت آغاز می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، حسین رستمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین  دهه کرامت را تداعی کننده عزم و اراده آهنین بانوان والا مقام دانست و اظهار داشت : دهه کرامت امسال با شعار خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت آغاز می گردد .

رستمی  از کلیه مسئولین نهادهای فرهنگی خواست دهه کرامت را مورد توجه جدی قرار دهند و از این فرصت برای ترویج ارزشهای دینی و اعتقادی استفاده نمایند.


حسین رستمی به اهمیت و نقش حجاب و عفاف در جامعه پرداخت و بیان داشت : لزوم پوشش اسلامی برای زنان از مهمترین مباحثی است که در دین ما به آن اشاره شده است و از آن بعنوان دو ارزش مهم در جامعه یاد میشود .


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین در ادامه سخنانش به نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت و بیان داشت : حجاب بعنوان پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی از عوامل مهم سلامت جامعه و اجتماع است و در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر می باشد.


حسین رستمی اظهار داشت : حجاب زدایی از مهمترین برنامه های غرب در راستای ضربه زدن به سلامت جامعه اسلامی ، کرامت زن و اصول اخلاقی است.


به گفته رستمی در دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف برنامه‌های متنوعی در شهرستان هرسین برگزار خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


اجرای برنامه های متنوع در دهه کرامت 

برچسب ها: ائمه اطهار ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.