مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت : شهرستان هرسین بیستم تیر ماه میزبان پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با عبور کاروان زیر سایه خورشید می‌شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،جعفر امامیان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت : کاروان چندین سال است که با عبور از شهر‌های مختلف کشور، علاوه بر اینکه آن منطقه را به پرچم رضوی متبرک می‌کنند برای کاهش آلام و مشکلات مناطق محروم تلاش می‌کنند.

وی از دهه کرامت به عنوان بهترین زمان برای ادای دین یاد کرد و گفت : این زمان بهترین فرصت برای پاسخگویی به سوالات دینی و نشر سبک و زندگی اهل بیت (ع) است و ما هرچه داریم از وجود با برکت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

امامیان در خصوص طرح خادمیاران از ثبت نام ۲۳۰ هزار نفر در این طرح در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: از این میزان ۳سه هزار نفر کرمانشاهی هستند و پس از گذراندن دوره ۱۲ الی ۱۴ روزه برای خدمت به حرم امام رضا (ع) مشرف می‌شوند.

به منظور برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه کرامت و برنامه ریزی در راستای استقبال از خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) ستادی در شهرستان هرسین تشکیل خواهد شد.

جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید بیش از ۱۳ سال است که در ایران و در کشور‌های مختلف جهان در حال برگزاری است، این جشن‌ها ارتباط مردم را با بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و اهل بیت (ع) محکم‌تر می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

کاروان برای کاهش آلام و مشکلات مناطق محروم تلاش می‌کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.