نماینده آستان قدس رضوی در جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید استان کرمانشاه گفت : اسلام آبادغرب هفته آینده میزبان کاروان خدام رضوی می‌باشد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،فرخشاهی نماینده آستان قدس رضوی در جشن‌های بین المللی زیر سایه خورشید استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری اسلام آبادغرب گفت : جشن بین المللی زیرسایه خورشید بیش از ۱۳ سال هست که در ایران و کشور‌های اسلامی در حال برگزاری می‌باشدواین جشن‌ها ارتباط تمامی مردم را با آستان رضوی برقرار میکنند.

وی گفت : استان کرمانشاه از ۱۵ تا ۲۳ تیر ماه میزبان کاروان بین المللی زیر سایه خورشید هستند که امیدواریم که این کاروان عظیم معنوی و رویداد بین المللی برای شهرستان اسلام آبادغرب باعث خیر و برکت شود و مدیران استان بتواند از ظرفیت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی واقتصادی این رویداداستفاده کنند.

فرخشاهی عنوان داشت: برنامه‌های متنوعی در این روز برای استفاده بیشتر عموم از ظرفیت ورود کاروان حضرت رضا (ع) با هماهنگی فرماندار و دیگر دستگاه‌ها در اسلام آبادغرب تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل استقبال مردم و مسئولین شهرستان از کاروان خدام، دیدار با خانواده معظم شهدا، پرچم گردانی و زیارت از راه دور برای کسانی که توفیق زیارت نداشته اند و عیادت از بیماران بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جشن بین المللی زیرسایه خورشید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.