مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت : در دهه کرامت امسال ۴۰ زوج کرمانشاهی در برنامه با اجازه امام رضا (ع) راهی خانه بخت می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،محمدجعفر امامیان مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه به تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های زیرسایه خورشید در استان پرداخت و بابیان اینکه این جشن‌ها از فردا (پنج شنبه) همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت، گفت : شورای سیاست گذاری جشن‌های دهه کرامت از دو ماه پیش در کرمانشاه شکل گرفت تا مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع را با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان برای این دهه اجرا کنیم.

وی حضور کاروان"زیرسایه خورشید" را از مهمترین این برنامه‌ها خواند و گفت : برنامه کاروان زیر سایه خورشید با حضور سه گروه از خدام حضرت رضا (ع) به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی از ۱۵ تیر در کرمانشاه و شهرستان‌های مختلف استان اجرایی می‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه تصریح کرد: این گروه از خدام در مدت هشت روز حضور خود در کرمانشاه به دورترین و محروم‌ترین نقاط استان سفر خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: برگزاری جشن‌های باشکوه دهه کرامت به مدت ۱۰ شب با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در پارک شرقی تاق بستان از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود.

امامیان یادآورشد: در این جشن‌ها که از ۱۳ تا ۲۳ تیر هر روز از ساعت ۱۸ عصر تا شامگاه اجرا خواهد شد، محلی شبیه صحن انقلاب بارگاه رضوی را برای حضور مردم بازسازی کرده ایم.

وی اجرای برنامه "بااجازه امام رضا (ع) "را از دیگر برنامه‌های مهم دهه کرامت خواند و گفت: در این برنامه که امسال برای دومین بار در استان اجرایی می‌شود، برنامه عقد ۴۰ زوج کرمانشاهی را با حضور خدام رضوی در روز ۲۱ تیر خواهیم داشت.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در این روز همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از پارک شاهد تا میدان تاق بستان کرمانشاه برگزار خواهد شد که بصورت زنده از شبکه سه پخش می‌شود.

وی بابیان اینکه برگزاری سفره اطعام رضوی برنامه دیگر روز ۲۱ تیر است، عنوان کرد: در این روز سفره‌های اطعام رضوی را در مناطق محروم برقرار می‌کنیم که برای اجرایی شدن این برنامه به مشارکت مردم نیاز داریم.

وی گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، آذین بندی شهر و اجرای شب شعر ملکوت هشتم با حضور شاعران برجسته کشوری و استانی و برگزاری اردو‌های سلامت جهت رسیدگی به محرومین از دیگر برنامه‌های استان در دهه کرامت خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

شورای سیاست گذاری جشن‌های دهه کرامت از دو ماه پیش شکل گرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.