جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به ریاست فرماندار دشت آزادگان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان دشت آزادگان در آستانه آغاز این دهه در محل سالن جلسات فرمانداری دشت آزادگان به ریاست حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان برگزار شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در این جلسه با تبریک دهه کرامت سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) بر ضرورت آماده سازی فضای شهرستان به منظور استقبال از این ایام تاکید کرد و گفت: در حال حاضر آنچه شیعیان را علیرغم کمی جمعیت نسبت به دیگر مذاهب قدرتمند و در برابر فتنه‌های دشمنان بیمه کرده است.

وی بیان داشت: داشتن ۲ ویژگی مهم که یکی گرامیداشت ارزش‌های اسلامی و دیگری ولایی بودن آن‌ها است، به همین سبب باید همانند سال‌های گذشته با شعار مهربانی به رسم اهل بیت (ع)، نشاط و خدمت کریمانه را به خانه‌های مردم، علی الخصوص سیل زدگان به هدیه ببریم.

رئیس شورای دهه کرامت شهرستان دشت آزادگان با اشاره به برنامه‌های متنوع این دهه از جمله؛ استقبال از کاروان خادمان امام رضا (ع)، برگزاری نمایشگاه کارآفرینی، عیادت از بیماران خاص، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، بازدید از مناطق سیل زده، برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید و ... تصریح کرد: امسال سعی در هر چه شادتر و باشکوه‌تر برگزار کردن جشن دهه کرامت را داریم.

دهه کرامت مدت ۱۰ سال است که نامگذاری شده است و در سال ۱۳۹۸ با شعار «خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل‌بیت (ع)» از ۱۳ تیر همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، آغاز می‌شود و تا ۲۳ تیر سالروز میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع) ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

لزوم هماهنگی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.