امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را فرصتی مناسب برای آشنایی با زندگی و سیره ائمه اطهار(ع) و امام رضا(ع) دانست.

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی، امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان داشت: در آستانه آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) با برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در سراسر کشور، فرصت بسیار مفیدی برای شیفتگان اهل بیت (ع) و علاقمندان به مطالعه در زمینه زندگی و سیره ائمه اطهار علیهم السلام و علی الخصوص امام رضا (ع) بوجود آمده است و انتظار می رود مردم این فرصت را غنیمت بشمارند و در این مسابقه شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را پر کند، تصریح کرد: در عصر حاضر که فضای مجازی رقیبی جدی برای کتاب محسوب می شود می توان با ترغیب و تشویق مردم و بخصوص نسل جوان از طریق مسابقات کتابخوانی این مهم را ترویج داد.

حجت الاسلام غبیشاوی اذعان داشت: مطالعه سیره اهل بیت(ع) در قالب مسابقات کتابخوانی امری ارزشمند است و مطالعه زندگی و سیره امام رضا(ع) و احادیث گهربارشان، کمک بزرگی برای شناخت و به معرفت رسیدن درباره این امام بزرگوار می نماید.

انتهای پیام/گ

آشنایی با زندگی ائمه در جشنواره رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.