حوزه هنری استان اردبیل به مناسبت آغاز دهه کرامت، مجموعه آثار پوسترهای «نقش بهشت» را به صورت مجازی به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به نقل از حوزه هنری اردبیل حوزه هنری استان به مناسبت آغاز دهه کرامت، مجموعه آثار پوسترهای «نقش بهشت» را به صورت مجازی به نمایش گذاشت.

رحمان مجرد مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل با ابراز خرسندی نسبت به نمایش مجازی مجموعه آثار پوسترهای «نقش بهشت» در اردبیل اظهار داشت: کارگاه تولید پوستر نقش بهشت، دو دوره به میزبانی شهرهای قم و مشهد با نگاهی نو به آرایه‌های معماری و نقوش حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور 80 طراح گرافیک از استان‌های مختلف کشور از میان 620 متقاضی شرکت در این ورکشاپ ها، برگزار شده است.

مجرد بیان کرد: هنرمندان شرکت‌کننده در این کارگاه ها، طی سه روز به طراحی و خلق اثر زیر نظر اساتیدی همچون: «مسعود نجابتی»، «سید مهدی حسینی»، «حامد مغروری»، «مهدی صحراگرد»، «روح الله ابوالفضلی»، «رضا باباجانی»، «حمیدرضا کشاورز» و «طاهر نبی زاده» پرداخته‌اند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل عنوان کرد: دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه، مهربانی به‌رسم اهل‌بیت (ع)» برگزار خواهد شد. و با آغاز این دهه از روز پنج‌شنبه، 13 تیرماه اول ذی‌القعده همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، نمایشگاه مجازی مجموعه پوسترهای «نقش بهشت» در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحه اینستاگرام حوزه هنری استان اردبیل، منتشر شد.

مجرد اظهار کرد: در این نمایشگاه؛ 70 اثر گرافیکی منتخب از هنرمندان ایرانی به تماشا گذاشته شده و تا 23 تیرماه در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان اردبیل به نشانی http://www.artardabil.ir/ و صفحه اینستاگرام http://instagram.com/hoze_honari_ardabil/ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: حوزه هنری ، اردبیل ، پوستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.