مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

باوی، پایان راه کامیونت حامل چوب قاچاق

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان باوی در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران پس از بازرسی دقیق از این خودرو، موفق به کشف ۵ تن چوب قاچاق شدند.

نگاهی به حوادث امروز پنجشنبه ۱۳ تیر در خوزستان

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سارق حرفه‌ای به بن بست قانون رسید

سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و شناسایی و برخورد با سارقان، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی، سارقی حرفه‌ای را که اقدام به سرقت موتورسیکلت از داخل منازل و همچنین موبایل قاپی از افراد می‌کرد شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، وی را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

نگاهی به حوادث امروز پنجشنبه ۱۳ تیر در خوزستان

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم ۲ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد، اذعان داشت: متهم تاکنون به ارتکاب ۵ فقره سرقت موتورسیکلت و موبایل قاپی در سطح شهرستان اعتراف و تحقیق از وی در خصوص سرقت‌های احتمالی دیگر در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در خاتمه با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه اطلاعات خود از فعالیت مجرمان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری ۱۳ معتاد و توزیع کننده موادمخدر در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی، فرمانده انتظامی شادگان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان، مأموران کلانتری ۱۱ شادگان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در سطح این شهرستان اجرا کردند.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح در مجموع تعداد ۱۳ نفر از معتادان متجاهر که تعداد ۴ نفر از آنان از توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر بودند، دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

نگاهی به حوادث امروز پنجشنبه ۱۳ تیر در خوزستان

سرهنگ جماشیانی افزود: در این راستا ۲ سارق حرفه‌ای نیز دستگیر و از مخفیگاهشان یک دستگاه خودرو پراید مسروقه، یک دستگاه موتور سیکلت، یک عدد دوچرخه و یک جفت پلاک مسروقه کشف و همچنین ۳۰ دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک توقیف و روانه پارکینک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

محموله ۸ کیلو و ۹۰۰ گرمی تریاک به دست پلیس رسید

سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، ماموران ایست بازرسی "خیرآباد" با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان با کنترل دقیق محور‌های مواصلاتی و خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده و طی عملیاتی خودروی مذکور را متوقف کردند.

نگاهی به حوادث امروز پنجشنبه ۱۳ تیر در خوزستان

وی اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودروی توقیفی، مقدار ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

برق دستبند بر دستان کلاهبردار ۳۵ میلیاردی در دزفول

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به شکایت تعدادی از شهروندان دزفول مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها گفت: موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد فرد کلاهبردار با جلب اعتماد مالباختگان و انجام معاملات بزرگ در زمینه خرید خودرو و زمین، در حالی که وجه مورد معامله را پرداخت نکرده بود، اقدام به فروش آن‌ها با قیمت‌های بالاتر به دیگر خریداران به صورت چکی کرده و متواری شده بود.

سردار عباس زاده بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول پس از پیگیری‌های ویژه و انجام اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات ویژه با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کنند.

نگاهی به حوادث امروز پنجشنبه ۱۳ تیر در خوزستان

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم تاکنون به ۳۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۵ نفر در شهرستان‌های اهواز، دزفول و شوش اعتراف کرده است، اظهار کرد: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد این فرد در چندین شهر و استان کشور نیز با ترفند خرید اموال از شهروندان کلاهبرداری کرده که تحقیقات در خصوص ابعاد این پرونده کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به شهروندان توصیه کرد قبل از هرگونه معامله و فروش اموال در قالب چک با وعده‌های خلاف واقع و یا کم‌تر از قیمت واقعی اموال، تحقیقات لازم را به عمل آورده و از ماهیت افراد و اعتبار چک آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

سردار حید عباس زاده اذعان داشت: شهروندان هر زمان به رفتار و اعمال خریداران مشکوک شدند، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا جلوی سوء استفاده این افراد گرفته شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.