مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۷ تیرماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۷ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

خرده فروشان موادمخدر در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی خواسته‌های مردمی مبنی بر دستگیری توزیع کنندگان موادمخدر در یکی از مناطق این کلانشهر و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، طرح مذکور روز گذشته با بکارگیری ۲۵ اکیپ عملیاتی با اقتدار به مرحله اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس ۱۳ نفر توزیع کننده موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند.

نگاهی به حوادث امروز جمعه ۷ تیر در خوزستان

سرهنگ دالوند تصریح کرد: کشف یک کیلو و ۲۲۸ گرم انواع مواد مخدر از قبیل هروئین، تریاک و حشیش، ۸۶ عدد پایپ استعمال موادمخدر، ۶ دستگاه ترازوی توزین مواد، ۵۷ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر، ۷ عدد تلفن همراه و ۲۸ باطری موبایل سرقتی از دستاورد‌های اجرای این طرح هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه این عملکرد پلیس موجب رضایتمندی شهروندان شده است، بیان داشت: به منظور حفظ آسایش و آرامش شهروندان، این طرح‌ها در نوبت‌های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی اجرا خواهد شد.

دستبند قانون بر دستان سارقان حرفه‌ای موبایل در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی، فرمانده انتظامی دزفول گفت: به دنبال وقوع چند فقره موبایل قاپی در برخی از مناطق شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی دزفول قرار گرفت.

وی اذعان داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند ۲ سارق حرفه‌ای موبایل قاپ را شناسایی و با هماهنگی مجع قضائی در یک عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

نگاهی به حوادث امروز جمعه ۷ تیر در خوزستان

سرهنگ گراوندی بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس و پس از مواجه با مالباختگان به ۱۴ فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مصمم است با سارقان بدون مماشات و با جدیت برخورد کند، افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

فروشندگان حشیش در هندیجان به بن بست قانون رسیدند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد، فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه امامزاده عبدالله این شهرستان، با هوشیاری و کنترل وسایل نقلیه عبوری، یک دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک اقدام سریع آن را متوقف کردند.

نگاهی به حوادث امروز جمعه ۷ تیر در خوزستان

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی دقیق از موتورسیکلت توقیفی مقدار ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ ابدالی اظهار کرد: ۲ قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: در پی وقوع چندفقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق این کلانشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماموران پلیس حین گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

نگاهی به حوادث امروز جمعه ۷ تیر در خوزستان

سرهنگ دالوند بیان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان، ضمن اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان درخواست نمود تا موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

محموله کالا‌های قاچاق در بن بست پلیس ماهشهر

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان ماهشهر با کنترل دقیق خودرو‌های عبوری ۲ دستگاه خودروی وانت و پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

نگاهی به حوادث امروز جمعه ۷ تیر در خوزستان

وی افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۸ دستگاه کولر گازی و یک هزار و ۳۸۰ قلم مواد غذایی شامل؛ پودر قهوه، نسکافه و سس خارجی فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده در خاتمه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.