فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۲ سارق سابقه دار که به روش سرقت به عنف اقدام به سرقت طلاجات به ارزش یک و نیم میلیارد ریال کرده بودند خبر داد.

سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفت و گو  با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف در شهرستان بابلسر و سرقت سکه‌های طلا به ارزش یک و نیم میلیارد ریال متعلق به پیرمردی که به در منزلش به تنهایی سکونت داشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی، ردپای دو سارق حرفه‌ای و سابقه دار در یکی از شهر‌های استان شناسایی و با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به جرم انتسابی اعتراف کردند که در این راستا متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با تاکید براینکه عمل به توصیه‌های انتظامی و اجتماعی از سوی شهروندان از دلایل ناکامی سارقان در رسیدن به اهداف شان است، افزود: نگهداری جواهرات گرانقیمت و پول بیش از نیاز در محل غیر ایمن و همچنین حضور سالمندان به تنهایی در منزل می‌تواند محرک خوبی برای سارقان است.
انتهای پیام/س
 

دستگیری ۲ سارق به عنف طلا و جواهر در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار