مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۹ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بابل /به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۹ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از  دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با ۴ فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد  و گفت: ماموران انتظامی بخش زرگر شهر این فرماندهی در حین اجرای ماموریت به فردی که در حال پرسه زدن در یکی از خیابان‌های این شهرستان بود مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی فرد مورد نظر را دستگیر و در بررسی سوابق متهم متوجه شدند که وی دارای سوابق متعدد کیفری است.

سرهنگ جعفری گفت: در ادامه بررسی‌ها و تحقیقات محلی و با توجه به وقوع سرقت خودرو در محدوده استحفاظی فرماندهی انتظامی بخش زرگر شهر متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت خودروی پراید در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل  افزود  : در ادامه این عملیات خودرو‌های سرقتی کشف و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی به رانندگان و مالکان خودرو‌ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، تجهیز خودروی خود به تجهیزات ایمنی و هشدار دهند و همچنین خودداری از قرار دادن اشیاء گران قیمت و وجه نقد در داخل خودرو، از پارک خودرو در محیط‌های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

کشف ۱۵ سرقت فقره سیم و کابل برق در گلوگاه

 سرهنگ حسن عنایتی گنجیفرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق و کشف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد وگفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی افزود: متهمان در تحقیقات صورت گرفته، تاکنون به ۱۵ فقره سرقت سم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: شهروندان، هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق ادوات کشاورزی با ۹ فقره سرقت در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت پمپ آب و ادوات کشاورزی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی اقدامات پلیسی را برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

سرهنگ آزادی گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده، ماموران فرماندهی بخش دابودشت این شهرستان موفق شدند فردی را به عنوان مظنون شناسائی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه متهم در بازجوئی‌ها و تحقیقات پلیسی تاکنون به ۹ فقره سرقت تجهیزات و ادوات کشاورزی و موتور آب در بخش دابودشت آمل اعتراف کرد، افزود: در بازدید از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام/آ

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.