مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از قلع و قمع ۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پورمقدم مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از اجرای احکام قلع و قمع ۴ مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت ۱۶ هزار مترمربع از زمین کشاورزی روستا‌های حیرت و بسطام کجور خبر داد.
 
وی افزود: در راستای حفظ بستر تولید و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز و به دستور رییس دادگاه کجور برای حفظ کاربری و نگهداری زمین‌های کشاورزی و باغی، از تخریب ۱۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستا‌های حیرت و بسطام بخش کجور جلوگیری شد.
 
مدیر جهاد کشاورزی نوشهر گفت: متخلفان با خریداری این اراضی قصد شهرک‌سازی را داشتند که سرانجام با همکاری دادگستری کجور، نیروی انتظامی، اداره اراضی و گشت وپژه ۱۳۱ اراضی جهاد کشاورزی نوشهر با تخریب ۱۶ هزار مترمربع در قالب ۲۸ قطعه دیوار ساخته شده پیرامون زمین و قطعات تفکیکی، دو ساختمان نیمه کاره و یک بنای در حال پی ریزی از این اقدام غیرقانونی جلوگیری به عمل آمد.
 
وی گفت: کسانی که قصد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را دارند قبل از هرگونه اقدام برای مشاوره و یا دریافت مجوز‌های قانونی به این مدیریت و یا مراکز جهاد کشاورزی پول کجور و ملکار مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ
 


۲۸ قطعه دیوارکشی غیرمجاز در روستا‌های بسطام و حیرت کجور تخریب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.