سلفی مرگبار جوان خام در بالای آبشار! +فیلم

جوان هندوستانی که قصد داشت در بالای یک آبشار در این کشور عکس سلفی بگیرد در اثر لغزش دچار حادثه‌ای مرگبار شد.

سلفی مرگبار جوان خام در بالای آبشار! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وسوسه گرفتن سلفی در بالای آبشار جوان هندوستانی را در آستانه مرگ قرار داد. این جوان که نامش اعلام نشده است در حالی که قصد داشت در بالای یک آبشار فصلی در منطقه «چارمادی چت» هندوستان عکس سلفی بگیرد بر اثر لغزیدن بطرز وحشتناکی به پایین سقوط کرد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه وحشتناک را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که این جوان با بالا رفتن از آبشار در حال سلفی گرفتن است ناگهان به پایین سقوط می‌کند. در لحظه وقوع حادثه تعدادی از گردشگران نیز در پایین آبشار حضور داشتند.

بلافاصله پس از این حادثه این جوان که دچار جراحت‌های شدید شده بود توسط چند نفر با خودرو به بیمارستان منتقل شد. حال این جوان که اکنون در بیمارستان بستری وخیم گزارش شده است. وقوع این حادثه و سقوط مرگبار این جوان حین گرفتن سلفی در حالی خبرساز می‌شود که مرگ بر اثر گرفتن سلفی در صدر علل مرگ در هندوستان قرار دارد.

سال گذشته نیز یک جوان هندوستانی هنگام گرفتن سلفی در بالای آبشاری در این کشور دچار حادثه شد و جانش را از دست داد. «رامایان عثمان» ۳۵ ساله حین گرفتن سلفی از ارتفاع ۵۲ متری آبشار گوکاک به پایین سقوط کرد و جان باخت.


بیشتر بخوانید : وسوسه سلفی جوان هندی را به کام مرگ برد +فیلم


انتهای پیام/

وسوسه سلفی گرفتن در بالای آبشار جان جوان هندی را گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.