لحظه وحشتناک حمله ببر به موتورسوار! +فیلم

موتورسواری که در یک جاده جنگلی در هندوستان مشغول رانندگی بود با حمله غافلگیرانه یک ببر مواجه شد.

لحظه وحشتناک حمله ببر به موتورسوار! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موتورسواری که در یکی از جاده‌های جنگلی هندوستان در حال رانندگی بود هرگز تصور نمی‌کرد با چه صحنه وحشتناکی روبرو می‌شود. در حالی که این موتورسوار در منطقه کرالا موتانگ‌ها در حال رانندگی بود با حمله غافلگیرانه یک ببر روبرو شد.

ویدئویی که توسط این موتورسوار تهیه شده است لحظه حمله ببر را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که ببر تلاش می‌کند خود را به موتورسوار برساند، او با افزایش سرعت موتور موفق به فرار از چنگ این حیوان می‌شود. این ببر لحظاتی بعد پس از وارد شدن به جنگل ناپدید شد.

گفتنی است؛ حمله این ببر به این موتورسوار هندوستانی در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز ورود یک پلنگ به یک روستا و حمله آن به یک مامور حیات وحش این کشور خبرساز شد.


بیشتر بخوانید: لحظه حمله پلنگ به مامور حیات وحش +فیلم


انتهای پیام/

حمله غافلگیرکننده ببر به موتورسوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
اين متور سوار است كه به قلمرو حيوان بى نوا تجاوز كرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۳ تير ۱۳۹۸
ولی خدایی خیلی وحشتناکه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد : وقتی در قلمرو حیوانات وحشی در محیط زیست وحوش جاده سازی و خانه سازی میکنند و به محیط زندگی وحوش تجاوز میکنند همین میشود باید توسط فنس های فلزی بلند و محکم مرز میان محیط زیست حیوانات وحش و انسانها مشخص شود تا نه انسانها به محیط زیست حیوانات وحش تجاوز کنند و نه حیوانات وحش بتوانند به محیط زیست انسانها تجاوز کنند این ببر هم داشته از حریم قلمرو مرزش دفاع میکرده والحق و النصاف هم دمش گرم خوب دفاع کرد متور سواره را فقط فراریش داد تا دیگه بدون هماهنگی قبلی وارد حریم قلمرو خصوصیش نشه قبلش یه دری بزن یه زنگ بزن یه مجوزی بگیر یه اجازه ایی بگیر از سلطان جنگل شیر نر یه شغه گوشت کوساله با خودت ببر برای ورود به قلمروش بعد سرتو بنداز زیر آروم رد شو برو دیگه کاریت نداره نه یهو برو تو جنگل بدون اجازه . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۳۶ ۱۲ تير ۱۳۹۸
اون حیوان میخواست بره اونبره خیابون نون بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۲ تير ۱۳۹۸
آخه این روستائیا چرا رفتن وسط قلمرو وحوش بیچاره خونه و جاده ساختن
به نظر من باس عروسکای برق دار به شکل آدم و بچه تو همه جنگلا و بیابونا بکارن تا وحوش چند دفعه بهشون حمله کردن برق بگیردشون تا یاد بگیرن دیگه طرف آدما نیان
البته برقش نباس کشنده باشه فقط درد داشته باشه یا اینکه داخل عروسکا گوشتی که حسابی با صبر زرد بد میزه و با فلفل حسابی تند شده بذارن تا وقتی گاز زدن و سوختن فکر کنن گوشت آدما تلخ و بد مزه اس و دیگه به آدما کاری نداشته باشن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۲ تير ۱۳۹۸
آفرین

فکرت خوبه. من فکر کنم تو اگه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست بشی، تا یه سال دیگه خبری از وحوش پیدا نمیشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۲ تير ۱۳۹۸
به نظرم بهتره اون عروسکای برقدار واون گوشتهای فلفل دار رو به خورد ادمها بدهند که دیگه توحریم حیوانات خونه وجاده نسازند