زن غذارسان چینی که با پرش از یک صخره بلند هر روز به همکاران خود در پایین کوهستان غذارسانی می کند به سوژه رسانه ها در این کشور تبدیل شده است.

شجاعت کم نظیر زن غذارسان چینی! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن غذارسان چینی که با پرش از یک صخره بلند هر روز به همکاران خود در پایین کوهستان غذارسانی می‌کند به سوژه رسانه‌ها در این کشور تبدیل شده است. «وان تیاتدی»، که در پارک Dream Ordovician منطقه وانشنگ چین کار می‌کند وظیفه غذارسانی به ۲۰۰ نفر از همکارانش را بر عهده دارد.

برخی از کارگران در بخش‌های پایین کوهستان کار می‌کنند و دسترسی آن‌ها به بخش‌های بالاتر برای صرف ناهار مشکل است. به همین دلیل از حدود یک سال پیش وان با طرح یک نقشه تصمیم گرفت با روش پرش از ارتفاع غذا را به همکارانش برساند. در حالی که غذا رسانی به پرسنل پارک نیازمند یک سفر ۳۰ دقیقه‌ای با ماشین است این زن شجاع در مدت تنها ۲ دقیقه این کار را انجام می‌دهد.

در ویدئویی که از روش غذارسانی وان تهیه شده است او را در حالی که در بالای صخره آماده پرش می‌شود نشان می‌دهد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی چین شده است وان در حالی که یک طناب بلند به کمرش بسته است به پایین پریده و خود را به بخش‌های مختلف کوهستان می‌رساند.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران در چین نیز همراه بود و آن‌ها تعجب خود را از اینکه آیا واقعا این تنها کارآمدترین روش برای رساندن غذا به کارگران در پایین کوهستان است ابراز کردند.

انتهای پیام/

روش خطرناک غذارسانی زن غذارسان چینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۷ تير ۱۳۹۸
من به جای اون، قلبم از جا دراومد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Nazanin
۱۶:۴۸ ۰۷ تير ۱۳۹۸
این همه خودشونو کشتن به خاطر یه ظرف غذا.من دیگه حرفی ندارم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ تير ۱۳۹۸
غذای ۲۰۰ نفر رو چطور میبره پایین؟
Germany
آرش
۱۴:۵۵ ۰۷ تير ۱۳۹۸
سلام. نمیشه فقط خود غذا رو فرستاد پایین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
عجب!حالا چند دقیقه طول میکشه بیاد بالا؟یه پرس غذا همراش بود،واسه یه پرس غذا میپره اون پایین؟واسه معروف شدن راههای زیادی هست