دوربین‌های مدار بسته در ایستگاه مترو استرالیا صحنه‌ای وحشتناک از حادثه‌ای تلخ برای کودک پنج ساله را ضبط کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معمولاً در ایستگاه‌های مترو اتفاقات تلخی رخ می‌دهد که از لنز دوربین‌های نظارتی پنهان نمی‌ماند. این بار در یکی از ایستگاه‌های مترو در ایالت نیو ساوت ولز استرالیا حادثه‌ای دردناک برای کودکی چهار ساله رخ داد.

ویدئوی منتشرشده از این حادثه نشان می‌دهد زمانی که پسربچه به همراه مادرش تصمیم داشت از سکوی مترو وارد واگن شود، از بین ترن و سکو به پایین سقوط کرد. در آن لحظه مادر پسربچه به دلیل حمل کالسکه و در آغوش داشتن فرزند دیگر، نمی‌توانست دست پسرش را بگیرد و به همین دلیل او در فضای خالی بین سکو و واگن سقوط کرد.

مسافران به سرعت برای بیرون کشیدن کودک اقدام کردند و از راننده خواستند حرکت را متوقف کند؛ بنابر این گزارش خوشبختانه کودک بر اثر این سقوط آسیب جدی ندید. این اتفاق چند ماه گذشته در مترو استرالیا رخ داد، اما ویدئوی آن به عنوان کمپین یادآوری والدین برای محافظت بیشتر از فرزندان در معرض نمایش گذاشته شد.

وزیر حمل و نقل استرالیا به والدین تاکید کرد برای اجتناب از این دست اتفاقات، والدین باید بیشتر مراقب بچه‌های خود باشند و در هنگام سوار شدن دست آن‌ها را رها نکنند.

انتهای پیام/

اتفاقی دردناک در ایستگاه مترو استرالیا

برچسب ها: دانلود فیلم ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۳ تير ۱۳۹۸
بایدهم بیفته چون فاصله سکو با قطار بیش ازحد زیاد هست این استاندارد نیست