مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل از ۱ الی ۷ مردادماه سالجاری میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسرکشور در رشته‌های فوتسال و والیبال می‌باشد.

وی اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری ۱۳۰ هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در سطح استان اردبیل شرکت کردند که از این تعداد ۲۰ هزار نفر در مرحله شهرستانی و هزار و ۴۷۸ نفر در مرحله استانی به رقابت پرداختند و ۱۷۱ نفر دانش آموز در مرحله کشوری مسابقات رقابت می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه آموزش و پرورش استان از ۱ الی ۷ مردادماه میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در رشته‌های فوتسال و والیبال خواهدبود، تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و میزبانی شایسته از مسابقات در نظر گرفته شده است.

ناصری بیان کرد: ۱۹ کمیته در سطح استان برای برگزاری باشکوه مسابقات تشکیل شده است و آیین افتتاحیه مسابقات دوم مردادماه با حضور مسوولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: استاندار اردبیل به عنوان رییس شورای عالی هماهنگی، مدیر کل آموزش و پرورش به عنوان رییس ستاد اجرایی و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز به عنوان قائم مقام ستاد اجرایی مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی اردبیل می‌باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه میزبانی از مسابقات و رویداد‌های کشوری فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان است، ابراز داشت: بیش از هزار نفر دانش آموز، سرپرست، داور، ناظر فنی، میهمان وزارتی و فدراسیون در طول برگزاری مسابقات در اردبیل حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در سطح استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.