رئیس ستاد برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه کرامت، نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر با اکران فیلم های راه یافته به بخش رقابت نهایی در سالن گلشن بجنورد آغاز به کار کرد .

اکران فیلم های نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابوالحسن حیدری، رئیس ستاد برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر خراسان شمالی گفت: این جشنواره که با اکران فیلم های راه یافته به بخش نهایی جشنواره آغاز به کار کرده تا روز یک شنبه شانزدهم تیرماه ادامه دارد و روز  دوشنبه هفدهم تیرماه، آیین اختتامیه آن برگزار می شود .

وی با بیان اینکه ٢٥١ اثر از ٢٩ استان به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه روستا و عشایر ارسال شد که پس از ارزیابی هیئت انتخاب جشنواره ٧١ اثر برگزیده از ٥٩ هنرمند برای رقابت و داوری انتخاب شد، افزود: در این جشنواره ٣٦ فیلم در بخش مستند، ٢٤ فیلم در بخش داستانی، ٦فیلم در بخش پویا نمایی و در بخش ١٠٠ ثانیه ای ٥ فیلم به رقابت خواهند پرداخت .

حیدری در خصوص برنامه های جنبی جشنواره هم افزود: کارگاه های آموزشی تولید فیلم هم با حضور اساتیدی همچون «فرهاد ورهرام» و «مهرداد اسکویی» در تالار شمس بجنورد روزهای شنبه و یک شنبه ساعت 9 صبح برگزار می شود.

رئیس ستاد برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر خراسان شمالی، داوری نهایی جشنواره را با حضور فرهاد مهران فر، مهرداد اسکویی، بهزاد خداویسی، کوروش عطایی و مهران رحمانی اعلام کرد  و گفت: آیین اختتامیه با معرفی برگزیدگان جشنواره، دوشنبه عصر در مجتمع گلشن بجنورد برگزار می شود .

انتهای پیام/ط

 

اکران فیلم های نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.