نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در باشگاه مس، جذب بازیکنان و کادر فنی بومی در اولویت است، تأکید کرد: برای احقاق حق ورزشکاران بومی، با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مس جلسه خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با توجه به اتفاقات چند روز اخیر در باشگاه مس و نادیده گرفته شدن بازیکنان بومی، تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه به همراه چند تن از خاک خورده‌های ورزش با پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر پور ابراهیمی و به درخواست این فوتبالیست‌ها برگزار شد، وحید کریم زاده، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و قرایی رییس هیئت فوتبال استان کرمان نیز به عنوان متولیان ورزش و فوتبال استان حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه، بازیکنان فوتبال به بیان دغدغه و مشکلات پیش آمده پرداختند.

در ادامه نیز پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نگرانی و تأسف از وضعیت و نگاه به وجود آمده در باشگاه صنعت مس کرمان، با بیان اینکه در این جلسه اعتراضات ورزشکاران فوتبالیست بومی که سابقه درخشانی در فوتبال این مرز و بوم داشتند را شنیدیم، گفت: بنده به عنوان مسئول باید پیگیر مشکلات جامعه ورزش استان باشم، اما شما نیز به عنوان فوتبالیست‌های این مرز و بوم در این زمینه باید بنده را مشاوره و یاری دهید که با اطلاعاتی جامع و کامل، قضایا را پیگیری کنم.

بازیکنان غیر بومی باید ارزیابی فنی شوند

وی پیشنهاد داد: درصدی از اعضای تیم فوتبال مس کرمان بر اساس آنچه در سوابق این باشگاه است، به افراد کرمانی اختصاص یابد و امسال نیز به مانند سال گذشته ۶۰ و۴۰ درصد اجرایی شود.

پور ابراهیمی با اعلام اینکه بازیکنان غیر بومی در مقایسه با بازیکنان بومی باید ارزیابی فنی شوند، بر جلوگیری از بی‌عدالتی و گروه بازی تاکید کرد.

وی افزود: برای احقاق حق بازیکنان و ورزشکاران بومی، جلسه‌ای با حضور هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس برگزار خواهیم کرد.

پورابراهیمی از افراد حاضر در جلسه خواست: درخواست خود را در خصوص روند اجرایی و مدیریت باشگاه صنعت مس به صورت کتبی با معرفی یک نماینده اعلام کنند تا به زودی جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس برای رفع مشکلات و کاستی‌های پیش آمده برگزار شود.

افرادی که نمی‌توانند از منافع ورزشکاران دفاع کنند، استعفا دهند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن ابزار نارضایتی از سکوت و دفاع نکردن کهندل، عضو کرمانی حاضر در هیئت مدیره و همچنین مدیرعامل باشگاه مس، تصریح کرد: محمودی نیا و کهندل کرمانی هستند و باید با اینگونه برخورد‌ها و بی عدالتی‌ها در خصوص بازیکنان بومی تیم مس با دیگر اعضا برخورد کرده و سکوت نکنند.

پور ابراهیمی یادآور شد: اگر کسی نمی‌تواند در باشگاه مس از منافع ورزشکاران دفاع کنند، باید استعفا دهد.

با ورود افراد غیر بومی به هیئت مدیره باشگاه مس مخالف بودیم

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه از ابتدا با ورود افراد غیر بومی به هیئت مدیره باشگاه مس مخالف بودیم، گفت: متاسفانه از این اتفاق بی خبر بودیم و بدون اطلاع، انتصاب افراد انجام شد و اکنون که این اتفاق افتاده، همه اعضا باید از حقوق بازیکنان دفاع کنند.

وی ضمن گلایه از وضعیت اداره باشگاه مس، ابراز امیدواری کرد: بعد از برگزاری جلسه با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس، شاهد بازنگری جدی در نحوه اداره باشگاه با نگاهی ویژه به ظرفیت‌های بومی باشیم.

پورابراهیمی افزود:  تا به نتیجه نرسیدن این قضیه، کوتاه نیامده و موضوع را رها نخواهیم کرد.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مربیان نمی‌توانند و نباید از سلایق و علایق شخصی در انتخاب بازیکن بومی استفاده کنند، تصریح کرد: سلیقه شخصی باید در خانه اجرا شود و باشگاه باید بر اساس سلایق فنی و کارشناسی عمل کند.

پورابراهیمی یادآور شد: اگر بازیکنان غیر بومی که جذب شده اند از توان بالاتری نسبت به بازیکنان بومی برخوردار باشند، همه با کمال میل می‌پذیرند، ولی نخواهیم گذاشت قرارداد‌های کلان با بازیکنان غیر بومی که به صورت سلیقه‌ای انتخاب شده اند، بسته شود و در این مسیر با کسی تعارف نداریم.

انتهای پیام/ب

نشست ورزشکاران بومی مس کرمان با پورابراهیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.