رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود از شناسایی ۵۰ نفر از متخلفین و متصرفین اراضی ملی این شهرستان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

۵۰ نفر از متخلفین و متصرفین اراضی ملی در شهرستان ایجرود شناسایی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، مجید محمدی در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ایجرود با تشریح برنامه‌های اداره کل منابع طبیعی ایجرود در سه ماهه اول امسال گفت: از تصرف و تخریب بیش از ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان پیشگیری شده است.

وی آمار خلع ید‌های صورت گرفته توسط دستگاه قضایی در این بازه زمانی را نیز ۱۰ هکتار اعلام کرد.

به گفته محمدی ۵۰ نفر از متخلفین و متصرفین اراضی ملی ایجرود نیز در سه ماهه اول سال جاری شناسایی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایجرود ادامه داد: ۲۰ فقره پرونده قضایی در زمینه پیشگیری از تخریب منابع طبیعی هم تنظیم شده است.

وی در پایان به همکاری و مساعدت سایر دستگاه‌ها از جمله دستگاه قضایی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در راستای حفاظت و حراست از منابع عظیم طبیعی و خدادادی نیز تاکید کرد.

امیرعلی سلیمی رئیس دادگستری شهرستان ایجرود هم دراین دیدارقول همکاری و مساعدت در راستای برخورد با متخلفین منابع طبیعی داد و گفت: تخریب مراتع و جنگل‌ها جرم محسوب می‌شود و با متخلفین و متصرفین عرصه‌های منابع طبیعی به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام / ک

با متخلفین و متصرفین عرصه‌های منابع طبیعی به شدت برخورد می‌شود

برچسب ها: محیط زیست ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.