دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: کاروان سفیران امام رضا (ع) در دهه کرامت میهمان مردم استان هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،کرمی دبیر شبکه جوانان رضوی استان در جمع خبرنگاران گفت: کاروان ۵ نفره سفیران امام رضا (ع) فردا به قزوین سفر می‌کنند و با برنامه‌های فرهنگی در دهه کرامت میهمان مردم استان هستند.

کرمی افزود: خادمان امام رضا (ع) فردا پس از حضور در قزوین ابتدا با حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند.

وی اضافه کرد: حضور خادمان در مناطق محروم، بیمارستان ها، زندان مرکزی و جشن‌های این دهه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان در ادامه برگزاری جشن دختران با نام مثل معصومه را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت بیان کرد و گفت: این جشن فردا پنجشنبه سیزدهم تیرماه ساعت ۱۸ در سالن شهید بابایی برگزار می‌شود.

کرمی افزود: همچنین برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در شب ۲۲ تیرماه در پیاده رو میدان آزادی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان اضافه کرد: در این جشن حضور خادمان امام رضا (ع) و عقد زوج‌های جوان را خواهیم داشت.

کرمی گفت: در دهه کرامت ۳۰ هزار بسته فرهنگی و متبرک بین مردم توزیع می‌شود و نیازمندان هم اطعام می‌شوند.

وی، شعار جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید امسال را "خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت" بیان کرد.

کرمی افزود: در حال حاضر هزار و ۵۰۰ نفر در شبکه جوانان رضوی استان عضو هستند و فعالیت دارند.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان در ادامه از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده بعد از دهه کرامت خبر داد.

معاون فرهنگی آستان قدس رضوی استان قزوین هم در این نشست گفت: در شب میلاد امام رضا (ع) همایش خادمیان امام رضا برگزار خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام میرسلامی، هزار نفر از خادم یاران استان برای حضور در این همایش دعوت شده اند و در دانشگاه بین المللی استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس رضوی استان همچنین از برپایی سه غرفه در پیاده رو میدان آزادی خبر داد و گفت: این غرفه‌ها در زمینه‌های خدمت رسانی، درمانی، ثبت نام از زائران اولی، امور بانوان و کتاب در دهه کرامت فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

نشست خبری مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.