پدر جوان که سرگرم تهیه فیلم با دوربین پهپاد از خانواده‌اش در سواحل فلوریدا بود ناگهان با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شد.

صحنه وحشتناکی که پدر جوان با دوربین پهپاد ثبت کرد + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پدر جوانی که با نصب یک دوربین بر روی پهپاد در حال تهیه فیلم از خانواده‌اش در کنار دریا بود ناگهان صحنه‌ای وحشتناک را ثبت کرد. در حالی که فرزندان «دن واتسون» در کنار دریا مشغول شنا بودند، او با کمک پهپاد ناگهان متوجه شد که یک کوسه آرام‌آرام به آن‌ها نزدیک می‌شود. بلافاصله دن با همسرش «سالی» شروع به فریاد زدن کردند و از فرزندان خود خواستند از آب دریا خارج شوند.

ویدئویی که این عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای با کمک دوربین پهپاد تهیه کرده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که فرزندان دان در کنار ساحل در حال شنا هستند یک کوسه غول‌پیکر به آرامی به آن‌ها نزدیک می‌شود.

دن در این باره گفت: "پس از آنکه من پهپاد را به آسمان فرستادم متوجه یک سایه در حال حرکت در زیر آب شدم که به سمت بچه هایم حرکت می‌کرد. این سایه به آن‌ها نزدیک و نزدیک می‌شد."

سالی همسر دن نیز در این باره گفت: "من فریاد می‌زدم بیرون بیایید. واقعاً ترسیده بودم. بعداً که دن این تصویر را به من نشان داد متوجه شدم یک کوسه در حال نزدیک شدن به بچه‌ها بود."

این اتفاق هنگامی رخ داد که دان به همراه خانواده‌اش برای شنا به سواحل فلوریدا رفته بودند. سواحل فلوریدا یکی از مقصد‌های اصلی گردشگران است؛ با این حال بیشترین موارد حمله کوسه به انسان در این ساحل آمریکا به ثبت رسیده است. نیمی از ۳۲ حمله کوسه به انسان در سال گذشته در سواحل آمریکا در این ساحل ثبت شده است. بنا به آمار‌ها از سال ۱۸۸۲ تاکنون ۸۲۷ حمله کوسه به انسان در سواحل فلوریدا به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

پدر هوشیار مانع حمله کوسه به فرزندانش در ساحل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار