رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت:شهرستان چالدران که یکی از شهرستان‌های محروم کشور است در مسیر توسعه و آبادانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور و جمعی از مدیران ارشد استانی عملیات اجرایی مجتمع بسته بندی صنایع غذایی آغاز و مسائل و مشکلات طرح‌های سرمایه گذاری در شهرستان چالدران مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
 
عملیات اجرایی این مجتمع بسته بندی صنایع غذایی در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بنیاد علوی با اشتغال زایی ۵۰ نفر با بسته بندی سالانه ۵ هزار و ۵۰۰ تن انواع حبوبات، ادویه جات و عسل جهت صادرات در شهرک صنعتی شهرستان چالدران آغاز شد.
 
سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:شهرستان چالدران بعد از قلعه گنج کرمان و لنده سیستان بلوچستان  سومین شهرستان کشور می‌باشد که در طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی قرار گرفته است.
 
وی افزود:مقام معظم رهبری رهبری فرموده اند که یک منطقه محروم را آباد کنید و سپس منطقه دیگر، بر این اساس مدت بیش از یک سال است در شهرستان چالدران بنیاد علوی حضور یافته است.
 
سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان افزود:بنیاد علوی برای اجرای طرح‌های اشتغال زایی با مشارکت برخی از سازمان‌ها حمایت‌های ویژه‌ای را انجام می‌دهد.

وی گفت:با استقرار بنیاد علوی در شهرستان چالدران در طول یک سال، ۲۵۴ طرح در زمینه‌های مختلف با اشتغال زایی ۳۲۴ نفر به بهره برداری رسیده است.
 
انتهای پیام/م 
 

سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به چالدران 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.