دوره توانمند سازی ارکان مساجد در شهرستان چالدران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان چالدران در جریان برگزاری دوره توانمند سازی ارکان مساجد گفت: این دوره آموزشی در راستای سیاست‌های مسجد محوری، ارتقاء کیفی و کمی اعضای مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج و توانمند سازی ارکان مساجد به مدت یک روز بر گزار شد.
 
سرهنگ پاسدار جعفری افزود: در این دوره آموزشی راهکار‌های افزایش تعامل ارکان مساجد، هم افزایی بین مساجد و انتقال تجربیات به یکدیگر، ایجاد مودت و انس و الفت بین ارکان مساجد و بسیج برای شرکت کنندگان ارائه شد.
 
حجت الاسلام موسوی یکی از روحانیون طرح مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالدران در این دوره آموزشی با اعلام اینکه مسجد مهم‌ترین محل تربیت انسان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود افزود: امروزه  مساجد در تربیت نیروی تراز اول انقلاب اسلامی بسیار موثر است.
 
چالدران محروم‌ترین شهرستان آذربایجان غربی است و برای بهبود وضعیت این شهرستان و ارتقای شاخص‌های آن، دولت، وزارت کشور، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی همکاری می‌کنند.
 
شهرستان چالدران حدود ۱۲۰ روستا دارد که در ۲ بخش مرکزی و دشتک نزدیک به ۲۰ هزار نفر را در خود جای داده اند؛ چالدران با ۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.
 
انتهای پیام/م
 

مسجد مهم‌ترین محل تربیت انسان است

 
 
برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.