فرماندار چالدارن گفت:امسال نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی روستا‌های فاقد دهیار در این شهرستان هزینه خواهد شد.

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی روستا‌های فاقد دهیاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمدزاده فرماندار شهرستان چالدران در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چالدران که در محل فرمانداری ترتیب یافته بود گفت:در شهرستان چالدران بیش از ۶۰ روستا به دلیل داشتن جمیعت زیر ۲۰ خانوار فاقد دهیاری می‌باشد.

وی بیان کرد:امسال نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی روستا‌های فاقد دهیار در شهرستان چالدران هزینه خواهد شد.

محمد زاده با بیان اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات دولتی و بنیاد علوی در زمینه عمران و آبادانی این روستا‌ها اختصاص داده شده است افزود: در آینده نزدیک با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان فعالیت‌های عمرانی در زمینه‌های مختلف بر اساس نیاز روستا‌ها هزینه خواهد شد.

چالدران محروم‌ترین شهرستان آذربایجان غربی است و برای بهبود وضعیت این شهرستان و ارتقای شاخص‌های آن، دولت، وزارت کشور، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی همکاری می‌کنند.

شهرستان چالدران حدود ۱۲۰ روستا دارد که در ۲ بخش مرکزی و دشتک نزدیک به ۲۰ هزار نفر را در خود جای داده اند؛ چالدران با ۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

 

انتهای پیام/م

اختصاص  اعتبار برای ساماندهی روستا‌های فاقد دهیار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.