مسدود شدن راه ارتباطی ۶۰ روستا بر اثر کولاک شدید

فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران گفت:بر اثر کولاک شدید راه ارتباطی ۶۰ روستا‌ی چالدران مسدود است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد زاده فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران گفت:کولاک شدید از دیروز در شهرستان چالدران شروع شده و ادامه دارد.
 
وی افزود:متاسفانه در تمامی محور‌های ارتباطی چالدران کولاک شدیدی وجود دارد که موجب یخ زدن محورهای مواصلاتی شهرستان شده است  و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 
فرماندار چالدران گفت:همچنین بر اثر این کولاک، راه ارتباطی بیش از ۶۰ روستا با مرکز شهرستان مسدود شده است که به محض قطع شدن این کولاک راه‌های مسدود شده روستایی باز گشایی خواهند شد.
 
فرماندار چالدران بیان کرد:در حال حاضر در تمامی محور‌های ارتباطی این شهرستان عوامل راهداری و جمیعت هلال احمر حضور داشته و مشغول برف روبی و امداد رسانی هستند.
 
 
وی ادامه داد:در حال حاضر ۵ تیم امداد و نجات با تجهیزات لازم در محور‌های ارتباطی این شهرستان مشغول ارائه خدمات امدادی به گرفتار شدگان در کولاک هستند .
 
فرماندار چالدران در پایان گفت :تا کنون به بیش از ۲۰ خودروی گرفتار شده در کولاک در محور‌های ارتباطی این شهرستان توسط اعضای شورای مدیریت بحران چالدران امداد رسانی انجام گرفته است.
 
 
انتهای پیام/م

بارش برف و کولاک شدید در شهرستان چالدران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.