مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: انتخاب کالدرون به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس مناسب بود.

عرب: علیپور در پرسپولیس می‌ماند/ کالدرون گزینه مناسبی برای هدایت سرخپوشان بودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: پس از اینکه برانکو از پرسپولیس رفت برای مدتی هواداران با من تماس می‌گرفتند و به واسطه پیام‌های بسیار و تماس‌هایشان مجبور شدم تلفن همراهم را خاموش کنم. فکر نمی‌کنم پخش کردن شماره تلفن همراهم به دست هواداران اتفاق افتاده باشد. این اتفاق توسط کسی رخ داد که می‌خواست به پرسپولیس ضربه بزند.

وی افزود: این اتفاقات باعث شد تا به روند کار ما خلل وارد شود. البته برخی هواداران پرسپولیس با ما یک دغدغه مشترک داشتند و از ما بهتر شدن اوضاع را می‌خواستند که خیلی کار منطقی است. نفهمیدم چه کسی این کار را کرده و شماره مرا پخش کرده است. به غیر از این اعتراض ها و جریانات هدایت شده کار ما را به شدت سخت می‌کرد و برای ما حاشیه ساخت.

او ادامه داد: در استانبول طی مذاکراتی که داشتیم متوجه شدیم کالدرون گزینه مناسب و فعالی است، بنابراین با وی به عنوان سرمربی جدید تیم به توافق رسیدیم. کالدرون از امروز تمرینات رسمی خود را با تیم در مجموعه ورزشی شهید کاظمی آغاز خواهد کرد.

عرب در مورد حضور علیپور و بیرانوند در پرسپولیس اظهار کرد: علی علیپور صد درصد در پرسپولیس ماندنی است. نظر ما بر این است بیرانوند که مهره کلیدی ما است بماند و تا به امروز پیشنهاد خارجی دریافت نکرده است و تمام توجه ما بر این است که بماند.

وی ادامه داد: در مورد احمد نورالهی هم مساله خاصی وجود ندارد. او و علیپور با توجه به این که تیم ملی را همراهی می‌کردند دیرتر به تیم ملحق می‌شوند و از بعد از ظهر امروز خود را به سرمربی جدید معرفی می‌کنند و در تمرینات حاضر می‌شوند.

عرب در مورد حضور احمد رضا عابدزاده به عنوان مربی دروازه‌بانان در پرسپولیس تهران عنوان کرد: هنوز با هیچکس برای حضور به عنوان مربی دروازه‌بانان صحبت نکردیم و این اتفاق به نظر کالدرون بستگی دارد.


بیشتر بخوانید:

اردوی پرسپولیس در ترکیه لغو می‌شود

بازگشت مشاور جنجالی به پرسپولیس کلید خورد

اقدام عجیب سرمربی پرسپولیس برای کاهش هزینه


انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب درباره وضعیت پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار