ریکاردو میگورینی مهاجم سابق تیم فوتبال کیه وو ایتالیا با نظر آندره آ استراچونی به زودی مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه استقلال آغاز خواهد کرد.

ریکاردو در خط حمله استقلال تهرانبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ریکاردو میگورینی مهاجم سابق تیم فوتبال کیه وو ایتالیا با نظر آندره آ استراچونی سرمربی استقلال به زودی مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه آبی پوش پایتخت آغاز خواهد کرد.

گفته می‌شود سرمربی ایتالیایی استقلال معتقد است این مهاجم مشکل خط حمله استقلال را حل خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال در حالی با سرمربیگری استراماچونی این روز‌ها به تمرین می‌پردازد که این مربی ایتالیایی به دنبال جذب یک مهاجم برای تیمش است.

با این وجود ریکاردو میگورینی یکی از بازیکنانی است که می‌تواند در تفکرات استراماچونی برای خط حمله آبی پوشان جای داشته باشد.

این مهاجم ۳۳ ساله فوتبالش را از تیم اینترمیلان در سال ۲۰۰۴ شروع کرده است.

میگورینی تاکنون برای تیم‌های اسپتزیا، پاویا، سیتادلا، باری، بولونیا، جنوا، نوارا، تورینو و کیه وو بازی کرده و در آخرین تیمش که کیه وو بوده در ۱۲۲ بازی ۱۵ تا گل به ثمر رسانده است.

این بازیکن یکی از گزینه‌های احتمالی استراماچونی برای خط حمله تیم فوتبال استقلال بوده که به نظر می‌رسد آبی پوشان مذاکرات خود را با میگورینی آغاز کرده‌اند و اگر اتفاق خاصی نیافتد او آبی پوش می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
استقلال مهاجم های زیاد و جوان و خوبی داره مثل تبریزی و باقری وباید با همینا ادامه بده هزینه های الکی هم نکنه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۵۹ ۱۳ تير ۱۳۹۸
پارسال هم هر کاری کردن نتونستن نذارن پرسپولیس قهرمان بشه، امسالم با این همه هزینه مثله نهایتش بتونن سومیشون رو دوباره تکرار کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
چقدر شما پرسپولیسیا پرو هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۱۳ تير ۱۳۹۸
این مربی نیامده دلالی را یاد گرفته.موقع ورود به ایران گفت بازیکن بالای ۳۰ سال نمیخوام و الان این بازیکن که طبق امار هر ۱۲ بازی ۱گل زده را میاره!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۲۴ ۱۲ تير ۱۳۹۸
بعیده چون خود استراماچونی دنبال جوانگرایی و تیم سرعتی هستش البته من شخصا در مهاجم های الان استقلال یکم به روح الله باقری امید دارم معمولا اسم های زیادی میان ولی در نهایت یهو یک بازیکن از روستاهای محروم برزیل میارن
Iran (Islamic Republic of)
سید میلاد
۱۲:۲۶ ۱۲ تير ۱۳۹۸
دوست عزیز .از کجا معلوم که پرسپولیس بوده ؟ پرسپولیس اگه 11 میلیارد میخواست به بازیکن بده میداد به برانکو و میموند ! شاید تراکتور بود که با مدیرعامل پولدارش بازیکنای میلیاردی میخره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۲ تير ۱۳۹۸
این پولا رو از کجا میاره استقلال؟اونوقت میگن وزیر پرسپولیسیه!
Iran (Islamic Republic of)
تابناک
۱۱:۲۴ ۱۲ تير ۱۳۹۸
پرسپولیس به کی روش ا پیشنهاد ۱۱ میلیاردی داده
آخرین اخبار