مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تغییرات زیاد در تیم به ضرر استقلال است، امیدوارم بازیکنان کلیدی حفظ شوند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) آبی پوشان اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را شروع کردیم، به شرایط خوبی رسیده ایم و به امید خدا با نفراتی که به ترکیب اضافه می شوند و اردویی که برگزار می کنیم فصل خوبی را خواهیم داشت.

او در ادامه افزود: فصل گذشته فصل بدی برای ما نبود، درست است که استقلال قهرمان نشد اما شخصیت تیمی خودمان را نشان دادیم و اگر تنها بازی‌های نیم فصل دوم را لحاظ می‌کردیم تیم ما قهرمان می‌شد. امیدوارم تا جایی که امکان دارد نفرات حفظ شوند و قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم.

مدافع استقلال بیان کرد: فکر می کنم با تمرینات و نوع آماده سازی که شروع کرده ایم از همین ابتدا استارت قوی‌ برای فصل بعد بزنیم. قطعا تغییرات زیاد به ضرر تیم است و امیدوارم نفرات اصلی حفظ شود.

او درباره بازوبند کاپیتانی گفت:فعلاً صحبتی در این ارتباط نشده است، اما تابع نظر سرمربی باشگاه هستم. من در این باره با باشگاه صحبتی نداشته ام.

غفوری درباره وضعیت قراردادش گفت: من هیچ شرط مالی برای باشگاه نداشتم و منتی هم از این بابت وجود ندارد و برای دلم این کار را کردم. برای ماندن در استقلال ۵ یا ۶ میلیارد ضرر کردم. من در مجموع ۲ جلسه با باشگاه داشتم که در ابتدا با منزوی به توافق رسیدم و سپس با فتحی به جمع‌بندی رسیدیم. بازیکن نمی‌تواند به باشگاه بگوید که با من قرارداد ببندید.


بیشتر بخوانید:

رونمایی از تمرین استراماچونی در حضور هواداران استقلال

رحمتی: پرسپولیس هیچی ندارد، استقلال همه چیز دارد/ گل محمدی عملکرد خیلی خوبی در پدیده داشته است

ماجرای حضور مدافع تیم ملی در شهر خودرو چه شد؟


انتهای پیام/

اظهارات غفوری در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار