مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۱ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۱۱ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.
 

دستگیری سارق تجهیزات برق در آمل

 

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی سرقت کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان در طول چند روز گذشته، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم به سرقت را شناسائی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ آزادی با اشاره به اینکه این فرد در بازجوئی و تحقیقات پلیسی به ۱۲ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کرد گفت: اموال مسروقه از متهم کشف و این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۷ فقره سرقت در ساری

 

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی فرح آباد این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق حرفه‌ای را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است را به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماهه گذشته اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 

دستگیری سارق دوچرخه در شهرستان نور


سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان نور، موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دریافتند، متهم به سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت پیکان، اقدام به سرقت دوچرخه می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، سارق از اهالی و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار و دارای سابقه کیفری است.

وی با اشاره به فعالیت سارق در فضای مجازی و فروش دوچرخه‌های سرقتی از این طریق، گفت: ماموران با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، این فرد را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

شالیکار از کشف چندین دستگاه دوچرخه، اره موتور برقی، لوازم و وسایل ارتکاب جرم از قبیل: قیچی کابل بر، سیم بکسل برای بریدن قفل دوچرخه خبر داد و افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به جرم انتسابی اعتراف کرد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.