فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نقش آن در پاسداری از ارزش‌ها و کرامت انسانی بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل در دیدار با رئیس دادگستری این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه بر همدلی و همکاری هرچه بیشتر پلیس با دستگاه قضا تاکید کرد و گفت: رسالت مشترک دستگاه‌های قضائی و انتظامی، امنیت بخشی و ایجاد احساس امنیت در جامعه است که با تعامل سازنده و نزدیک دستگاه‌ها این امر به دست می‌آید.

وی با اشاره به به تعامل و همکاری دستگاه قضائی با نیروی انتظامی در چند واقعه مهم شهرستان گفت: امنیت بخشی و جلب رضایت شهروندان هدف مشترک پلیس و قاضی است و دستگاه قضائی خصوصا در بحران‌های اجتماعی و جرائم مهم همیار و مددکار پلیس بوده است که جای تقدیر دارد.

خضرائی رئیس دادگستری شهرستان آمل نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی مجموعه انتظامی شهرستان گفت: ناجا پرونده درخشانی در برخورد با معضلات اجتماعی داشته و در شهرستان آمل وقایع و حوادث و جرائم به نحوی مطلوب رصد و مدیریت شده و خصوصا در کشف جرایم مهم پلیس آمل خوب درخشیده است.

علی طالبی دادستان شهرستان آمل نیز در این دیدار گفت: مجموعه دادسرا همیشه یار و حامی مجموعه انتظامی است و در این راه حداکثر توان خود را به کار می‌گیرد.

دادستان آمل به موضوع حجاب و اقدامات انتظامی انجام شده نیز اشاره کرد و افزود: دستگاه قضائی حامی پلیس در این عرصه است و هیچ مماشاتی را هم پای پلیس با برهم زنندگان عفت عمومی ندارد.
انتهای پیام/س
 

امنیت بخشی رسالت مشترک دستگاه‌های قضائی و انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.