رییس اداره محیط زیست نهاوند گفت: بانویی که ۲ بار از ناحیه دست دچار گزش یک حلقه مار سمی شده بود از کشتن آن توسط همسرش جلوگیری کرده و مار را به محیط زیست تحویل داد.

بانوی نهاوندی مار را تحویل محیط زیست دادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس نجاری، رییس اداره محیط زیست نهاوند اظهار داشت: یک خانواده در داخل منزل مسکونی چند قطعه جوجه بوقلمون نگهداری کرده و آن‌ها را هنگام تاریکی هوا در کارتن گوشه حیاط قرار می‌دادند.

وی اضافه کرد: بانوی این خانواده هنگام اذان صبح برای گرفتن وضو به داخل حیاط مراجعه کرد که در این حین متوجه سر و صدایی از داخل کارتن محل نگهداری جوجه بوقلمون‌ها شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند افزود: این زن ۳۵ ساله با باز کردن کارتن می‌بیند که مار سمی در حال خفه کردن جوجه بوقلمون است بنابراین سعی در نجات این جوجه بوقلمون کرده که مار سمی ۲ بار او را نیش می‌زند.

نجاری بیان کرد: با سرو صدای زن، همسر وی با شتاب به حیاط خانه مراجعه کرده و متوجه مار سمی می‌شود بنابراین قصد کشتن او را می‌کند که مار گزیده او را از این کار منعمی کند و در نهایت مار ۱.۵ متری را داخل یک گونی حبس می‌کنند.

وی اضافه کرد: سپس این زن به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت که با توجه به اقدام به موقع پزشکان مشکل خاصی برای او به وجود نیامد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند اظهار داشت: پس از ترخیص این زن از بیمارستان وی به همراه همسرش به اداره محیط زیست نهاوند مراجعه کرده و این مار را سالم تحویل ماموران می‌دهد.

نجاری ادامه داد: این مار سمی در زیستگاه خود رها سازی شد که طبق مشاهده و سرعت عمل مار در دور شدن از محل، مشخص بود که از نظر جسمی وضعیت مطلوبی دارد.

انتهای پیام/ د 

مارگزیده مار را به محیط زیست تحویل داد

برچسب ها: شهرک صنعتی ، ایزوگام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.