اجرای طرح ملی «با مهر تا مهر» در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: طرح ملی «با مهر تا مهر» با هدف کمک به دانش آموزان متاثر از سیل در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد امسال در این استان اجرا شد.

اجرای طرح ملی «با مهر تا مهر» در همدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، بهروز کارخانه‌ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: به منظور کمک روحی و روانی به آسیب دیدگان سیل طرح ملی «با مهر تا مهر» به مدت ۲ روز در روز‌های پایانی خرداد امسال برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این طرح شهروندان سه قلم کالا شامل کتاب، اسباب بازی و نوشت افزار خریداری کردند و برای ارسال به مناطق آسیب دیده از سیلاب، جمعیت هلال احمر قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: برای خرید این سه قلم کالا با ۱۴ فروشنده نوشت افزار در استان همدان مذاکره شد تا آن‌ها نیز با مشارکت در این طرح، این اقلام را با ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار دهند.

کارخانه‌ای اضافه کرد: شهروندان نیکوکار و خیر این اقلام را از فروشگاه‌های منتخب خریداری  وبه  هلال احمر اهداء کردند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی و فراخوان این طرح با تاخیر صورت گرفت احتمال تکرار طرح ملی «با مهر تا مهر» برای کمک به سیل زدگان زیاد است.

این مسئول اظهار داشت: هر چند زمان اجرای این طرح به اتمام رسیده، اما همچنان مردم خیر و نیک اندیش همدان می‌توانند نوشت افزار، کتاب و اسباب بازی خریداری و برای کمک به سیل زدگان در اختیار هلال احمر قرار دهند.

انتهای پیام/د.ا

طرح ملی «با مهر تا مهر» در همدان اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.