مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: این برنامه‌ها از ابتدای تیر ماه شروع و تا پایان شهرویور ادامه خواهد داشت.

شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: جمعیت هلال احمر استان در راستای غنی سازی اوقات فراغت تعداد ۳۰ برنامه در ۴ محور بشر دوستانه، فرهنگی، اموزشی، مشارکت در مراسم و امور فرهنگی برگزار می‌کند.

وی در خصوص شرایط سنی افراد شرکت کننده در این کلاس‌ها افزود: محور برنامه‌های اوقات فراغت جوانان هستند، اما در کلاس‌های کمک‌های اولیه و مخاطرات شرایط سنی وجود ندارد.

شهریاری با بیان اینکه پیش بینی می‌شود حدود ۲۵ هزار نفر در برنامه اوقات فراغت شرکت کنند گفت: سال گذشته حدود ۱۷ هزار نفر در این برنامه شرکت کردند که امسال ۱۷ درصد رشد داشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه اوقات فراغت دانش آموزان از ابتدای تیرماه شروع و تا اواخر شهریور ادامه خواهد داشت افزود: امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت‌ها در راستای افزایش مهارت‌های افراد در حوزه‌ی کمک‌های اولیه، آموزش‌های مبتنی بر مخاطرات و حوادثی که در استان اتفاق می‌افتد استفاه کنیم.

وی درخصوص افزایش آگاهی دانش آموزان در این برنامه‌ها بیان کرد: با این کار آموزش‌های امدادی به صورت تخصصی به دانش آموزان، آموزش داده می‌شود و در نهایت جامعه هدف امدادگری در استان نیز ارتقا خواهد.

انتهای پیام / ط ا

شرکت ۲۵ هزار نفر در برنامه اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.