نماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد خواستار برطرف کردن مشکل تامین آب شرب شهر لیکک و روستا‌های همجوار شد و گفت: مسئولان در این زمینه تدبیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، عدل هاشمی‌پورنماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمدگفت:  انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر بویژه مجموعه وزارت نیرو برای تسریع در روند عملیات آبرسانی به شهر لیکک و روستا‌های همجوار از رطیق سد کوثر چاره اندیشی کنند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر لیکک تا زمان بهره برداری نباید متوقف شود، عنوان کرد: بهره برداری هرچه سریع‌تراین طرح با توجه به نیازمندی مردم شهر لیکک و روستا‌های در مسیرانتقال آب از سد کوثر ضروری است.

هاشمی پور با انتقاد از طولانی شدن روند اجرایی پروژه آبرسانی به شهر لیکک و روستا‌های اطراف ادامه داد: این پروژه از سال ۸۹ آغاز شده و بعد از این همه سال هنوز مردم منتظر افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی افزود: ضروری است وزارت نیرو نسبت به تامین ۳۰ کیلومتر لوله در اندازه‌های مختلف و افزایش ۳۰ میلیارد تومانی به اعتبارات امسال اقدام کند.

هاشمی‌پور تاکید کرد: مردم از طولانی شدن این پروژه گلایه دارند و ضروری است هرچه سریعتر این پروژه به سرانجام برسد تا بیشتر از این مردم منتظر نمانند.

انتهای پیام/غ

آبرسانی به روستا ها

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.