اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور کادرفنی تیم ملی امروز صبح (دوشنبه) تشکیل جلسه دادند.

نشست مشترک هیئت رئیسه سازمان لیگ و کادرفنی تیم ملی فوتسال برگزار شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال به ریاست محمدحسن انصاریفرد و با حضور سایر اعضا و با دعوت از داوود پرهیزکار، ابوالفضل کریمیان و سید محمد ناظم الشریعه از ساعت ۱۱ صبح امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

در پایان این نشست موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت:

مقرر شد برنامه هفته هفتم به بعد لیگ برتر فوتسال کشور در فصل ۹۹-۹۸ پس از اعلام نهایی زمان مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا برنامه ریزی شود و مرحله ابتدایی و پلی آف تا پایان دی ماه به پایان برسد و بازیکنان از اول بهمن ماه در اختیار تیم ملی قرار بگیرند. ضمن اینکه مرحله فینال مسابقات پس از پایان بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و آرژانتین در ۲۰ فروردین ۹۹ انجام پذیرد.

مقرر شد مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در فصل ۹۹-۹۸ با چه نوع توپ‌های جامه برگزار شود که از تعداد توپ‌های ارسالی، ۵۰۰ عدد توپ به صورت رایگان به سازمان لیگ فوتسال اهدا خواهد شد.

مقرر شد با توجه به مسابقات پیش روی تیم مس سونگون در مسابقات باشگاهی آسیایی تمام مساعدت‌های مورد نیاز از سوی امور بین الملل فدراسیون با نماینده ایران در مسابقات صورت پذیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار