کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد برای دانش آموزان کانون فرهنگی تربیتی شهید صادقی کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد .

برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد برای دانش آموزان کمیته امداد/میزان زکات جمع آوری شده درسه ماهه اول سالجاریبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،بیگزاده رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف پیشگیری از اعتیادبه مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برای دانش آموزان کانون خبر داد و گفت : این کارگاه‌ها به همت حوزه فرهنگی نهاد کمیته امداد و مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب برای مخاطبان پسر کانون این نهاد برگزار شده است.

وی گفت : در این کارگاه‌ها برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه سوء مصرف مواد مخدر، بالا بردن آگاهی دانش آموزان در خصوص شناخت نه گفتن موثرومزایای آن و عواقب عدم استفاده از آن به دانش آموزان ارائه شده است.

وی گفت: کمیته امداد با توجه به رسالتی که بر اساس تکلیف الهی و انسانی بر عهده دارد برای آموزش مهارت‌های زندگی و ارتباطی، آموزش‌های تخصصی پیشگیری از اعتیاد ویژه نوجوانان در معرض خطر اعتیاد و والدین آنان را مد نظر قرار دارد.

میزان زکات جمع آوری شده درسه ماهه اول سالجاری

امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد:درسه ماهه اول سالجاری مبلغ ۵۲۷ میلیون تومان زکات در شهرستان سنقر جمع اوری شده است که شامل زکات فطره ۴۲۱ میلیون تومان، زکات مستحبی ۱۰۰ میلیون تومان، زکات واجب یک میلیون و ششصد وپنجاه هزار تومان و مابقی کفارات است.

امجدیان ضمن تقدیر و تشکر از مردم مومن و نوع دوست شهرستان در احیای سنت حسنه زکات افزود: ۸۷ درصد مبالغ جمع آوری شده دربین محرومین توزیع شده و ۱۳ درصد به مساجد کمک شده است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری کارگاه‌ها به همت حوزه فرهنگی نهاد کمیته امداد و مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.