قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برضرورت تبیین و نهادینه کردن نقش مهم مشارکت مردم در فقرزدایی تاکید کرد.

استان کرمانشاه در زلزله یک تجربه خوب از خود به جای گذاشتبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، سید منصور برقعی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ظهر امروز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه ضمن تقدیر از سخت کوشی و تلاش مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه اظهار داشت: انتخاب این مدیرکل به عنوان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور از روی بررسی و صلاحیت بوده است.

وی افزود: تلاش و کوشش در همه عرصه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت یک مدیر در یک استان شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به حادثه زلزله سال ۹۶ کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در زلزله یک تجربه خوب از خود به جای گذاشت و در سیل اخیر استان‌های گلستان و خوزستان ما از تجربیات این استان استفاده کردیم.

برقعی با بیان اینکه در شرایط کنونی لازم است کمیته امداد ثبات خود را حفظ کند، گفت: به دلیل حوادث گوناگون از جمله سیل و همچنین نزدیک شدن به انتخابات باید در تغییر مدیران توجه داشته باشیم که زمینه سو تفاهم ایجاد نکند و بد تلقی نشود.

وی  بیان  کرد: کمیته امداد می‌تواند در زمینه تبیین و نهادینه کردن نقش برجسته و مؤثر مشارکت مردم در فقرزدایی تمام همت و تلاش خود را به کار بگیرد.

 

انتهای پیام/ز

 

معرفی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.