رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه گفت : هم اکنون هزار و ۸۲۴ پدر معنوی از ایتام و فرزندان محسنین در منطقه سه شهرستان کرمانشاه حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، وحید ارم آبادی، رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه گفت: حامیان نیک اندیش حمایت از ۶۶۵ یتیم و ۱۱۷ فرزند مشمول طرح محسنین در منطقه سه شهرستان کرمانشاه را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه فرزندان محسنین به فرزندانی اطلاق می‌شود که پدران آنان در قید حیات هستند، اما به دلیل از کارافتادگی و یا بیماری صعب العلاج توانایی تامین هزینه‌های زندگی را ندارند، گفت : هم اکنون هزار و ۸۲۴ حامی حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این منطقه را برعهده دارند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از این حامیان ساکن و بومی استان کرمانشاه و باقی غیر بومی هستند.

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه افزود: حامیان در سه ماهه نخست امسال بیش از ۲۸ میلیون تومان به فرزندان محسنین و ۲۱۳ میلیون تومان نیز به ایتام تحت حمایت کمک کردند.

وحید ارم آبادی عنوان کرد: آن دسته از خیرانی که تمایل دارند در طرح خداپسندانه اکرام ایتام و محسنین شرکت کنند می‌توانند به دفاتر این نهاد یا سایت الکترونیکی emdad.ir مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

حامیان نیک اندیش حمایت از ۶۶۵ یتیم و ۱۱۷ فرزند مشمول طرح محسنین را برعهده دارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.