مدیر کل سابق کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در چهار سال گذشته کمیته امداد بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال، توانمند سازی و خود کفایی مددجویان این نهاد در استان هزینه کرده است.

بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای توانمند سازی  مددجویان هزینه شده استبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، حسین خدرویسی مدیر کل سابق کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در چهار سال گذشته کمیته امداد بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال، توانمند سازی و خود کفایی مددجویان این نهاد در استان هزینه کرده که بیش از تمام اعتبارات ۳۰ سال قبل از آن است.

وی  با بیان اینکه  بیش از هفت هزار واحد مسکونی (مناطق زلزله استان نیز جزء آمار است) برای مددجویان (جدا از بازسازی و تعمیر) فقط احداث شده گفت: ۴۵۰ درصدی کمک‌های مردمی استان کرمانشاه در این چهار سال رشد داشته است و  مردم استان کرمانشاه رتبه اول کمک به مردم سیل زده شمال و لرستان در کشور کسب کردند که نشانه از سخاوتمندی مردم این دیار با وجود اینکه یکی از استان‌های محروم و کم برخوردار کشور از نظر توسعه است، دارد.

خدرویسی همچنین افزود: استان کرمانشاه در طول این مدت رتبه اول اکرام، زکات و جزء سه استان برتر احداث مسکن برای محرومان و نیازمندان است و از همکار. تمام دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها قدردانی کرد.

مدیر کل جدید کمیته امداد استان کرمانشاه نیز بر افزایش شمار مراجعه کنندگان این نهاد خبر داد و گفت: شرایط اقتصادی ۲ ساله کشور حجم مراجعه کنندگان به این نهاد را افزایش داده که در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه باید توجه ویژه‌تر به این نهاد از نظر اعتباری شود.

محسن رخصی در ادامه از خدمات حسین خدرویسی مدیر کل سابق کمیته امداد استان تقدیر کرد و افزود: خدمت به فقرا و محرومان یکی از توفقیات الهی است که خداوند متعال نصیب کارکنان این نهاد کرده که باید قدردان آن باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

معرفی  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه

برچسب ها: کمیته امداد ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.